Hoe kwamen jullie deze fase door?

<p>Hee lieve mensjes,</p><p>Ik ben vandaag inmiddels 38 weken zwanger van onze eerste kindje en kan echt niet wachten tot hij komt. Ik merk dat ik het nu echt een beetje zat begin te worden het wachten. Ik slaap slecht, wil weinig ondernemen, kan elk moment wel huilen (wat overigens niet gebeurd hoor;-)) en ik denk bij ieder mogelijk bevallingsymptoom dat het gaat beginnen. </p><p>Herkennen jullie dit? Ik voel mij zo’n zeur;-)</p><p>Hoe kwamen jullie deze periode door?</p><p>Liefs! </p>

Ooh ik voel me ook zo! Ben nu 37 weken en heb er wel genoeg van... de gezondheid van mij en de kleine is goed, maar ik zucht en steun bij alles dat ik doe?
Afleiding werkt hier ook het beste. Ja ik waggel en hou veel vocht vast, maar toch ga ik even de deur uit. Mijn vriend werkt nu een aantal dagen vanuit huis en dat is ook heel prettig. Ik ben even niet zo alleen. 
Bel een vriendin voor een kopje thee buiten de deur. Dat breekt zo lekker de dag!?
je zeurt niet, je bent hoogzwanger! En dat is best zwaar. Iedereen zal dat begrijpen. 
En het gevoel dat het gaat beginnen is ook heel logisch. Bij alles wat ik zie, voel of denk ga ik weer naar mijn vriend: zou het dan nu echt beginnen?! We wachten af... 

Oh zo herkenbaar!!
ik ben 37 weken zwanger en er ook echt klaar mee. Het onwijs slecht slapen begint mij inmiddels een beetje op te breken en dan te bedenken dat de bevalling nog moet komen.. wat mij helpt is idd afleiding zoeken en hoe moeilijk ook elke dag naar buiten voor een wandelingetje in de frisse lucht! 
Succes allemaal met de laatste (zware) loodjes ?

Ik ben ook 38 weken zwanger van de eerste en ben het inderdaad ook goed zat.. Ook emotioneel ben ik er klaar mee, ben zo benieuwd hoe die er uit ziet en hoe die is.
Slapen is ook hier een drama, overdag gaat het wel maar ben snel uitgeput.
Ik wandel (waggel) nog 1 keer per dag buiten met de hond. Met dit weer vind ik dat heerlijk. En ik loop elke dag even naar de supermarkt bij ons in de buurt. Dan ben ik in ieder geval even buiten geweest..  
Ik hoop niet dat het nog 4 weken duurt, dan word ik denk ik echt gek!!
Succes met de laatste loodjes!! De baby is de afgelopen 2 dagen bij mij ook extreem druk, ik hoop dat die snel komt.. 

Herkenbaar van toen ik zwanger was van de eerste! Ik lag met 36+6 in het ziekenhuis met weeën, denkende dat ons kindje eraan zou komen. Zette echter niet door, dus weer naar huis gegaan. Aangezien ik al 4 cm ontsluiting had, heb ik wel rustig aan gedaan, maar heb vooral veel afleiding gezocht. Vragen of mensen langskomen, knutselen, de laatste wasjes (want wees eerlijk, het huishouden duurt op het laatst toch echt wel iets langer voor het klaar is hihi) en zo probeerde ik de dagen door te komen. Ik hoefde gelukkig achteraf niet lang te wachten, want onze zoon is met precies 38 weken geboren, maar bij de volgende doe ik het denk ik weer zo op het laatst. Succes met de laatste loodjes!

Herkenbaar! Ik ging uit verveling onzindingen doen.. maar ja je moet wachten he.. dus ga wandelen, een kast opruimen, ergens lunchen.. hopen dat je baby eerder komt haha! Succes!

Ik had persoonlijk energie voor tien door de onrust dus voorraadkast goed aangevuld nog effe naar prenatal voor pakjes te neuzen, ramen lappen, boven de koelkast lappen. Ik heb een slinger gemaakt van stukjes stof met der naam erop en stuk touw. Dusja zoals iedereen zegt bezig blijven ?

Terug
Bovenaan