Hoe laat de laaste fles???

Hallo mama's

Heb even een klein vraagje, ik ben een trotse mama van 2 zonen 1 van 27mnd en 1 van 8 mnd. Mijn zoon van 8 mnd die heeft koemelkallergie hij krijgt nu intotaal 670 cc voeding maar hij krijgt de laatste fles om 23.00 uur!!
Nou heb ik gehoord dat een kind niet langer dan 10 uur zonder voeding mag omdat ze dan in coma kunnen raken i.v.m. bloedsuikerdaling ze zeiden dat op het consultatiebureau nou is mijn vraag kan het eerder en is het een fabel ( heb niet zo'n goede relatie met de artsen van dat team ga dus ook naar een ander team toe)of zal ik het maar gewoon zo laten? Hij heeft verder nergens geen last van! Bedankt alvast!!!
 
hoi hoi,

volgens mij mag een baby vanaf 4 mnd 12 uur aan een stuk slapen zonder voeding. Mijn dochtertje van 3.5 mnd slaapt nu al zo'n 9 uur zonder voeding door, geen enkel probleem hoor!

groetjes sandra
 
ha ha hahahahaha wat een dodo,s zeg, op dat cb natuurlijk is dit een fabel)( geld alleen voor jonge babys). mijn dochter slaap ook vanaf 3,5 door, en zei krijg de laatste fles nu om 19,00 dus had zei allang in coma moeten leggen!!!Nee wat een stelletje imbecielen zijn het daar zeg?
 
Ik sluit me helemaal bij het bovenstaande aan. Mijn dochter van 4 maand krijgt om 23.00 uur de fles soms ook wel 21,30 uur omdat ze weleens andere tijden heeft. Als ze om 23.00 uur de fles krijgt wordt ze om 7.30 wakker dus dat is 8 en halve uur. En als ze om 21.30 uur de fles krijgt wordt ze om 7.00 uur wakker.
dat is 9 en halve uur. Nou en ze is kerngezond hoor! Belachelijk dat men je zo ongerust kan maken zeg.
 
Hallo,
mijn zoontje is 8maand en krijgt zijn laatste fles om 19u en de eerste om 8u dus 13u.
Hij heeft al een tijdje dat schema en alles is in orde hoor
 
Mijn zoon is ook 8 maand en die krijgt 20.00 zijn laatste fles. En komt om 7.00 weer. En het gebeurt wel eens dat hij later komt. Ook niks aan de hand. Ik vind dat het cb maar zich eens met ernstige dingen bezig moet gaan houden. In plaats van jouw ongerust te maken. Daar zijn ze op het cb er goed in.
 
Hallo

Mijn zoontje is bijna 6 weken en krijgt de laatse fles tussen half 12 en 12 uur.
Als we hem eerder geven dan komt ie s,nachts 2 keer. Nu niet, maar 1 keer rond half 4 4 uur. en dan komt ie weer in de ochtend rond 7 uur half acht.
Is voor ons wel fijn zo dan hoeven we er maar 1 keer uit in de nacht. Vandaag zijn we over gegaan van 7 voedingen naar 6. en dan krijgt ie per voeding nu meer als met 7. want hij was niet meer tevreden na elke voeding en hielt de drie uur tussen de voedingen niet meer vol.
hopen dat het nu iets beter gaat.

Groetjes Jenny
 
Wat een idioten zeg op dat Cb dat is echt grote onzin hoor.Hele kleine baby's mogen niet langer dan 6-8 uur zonder voeding ivm het suikergehalte maar dat geldt voor geen enkele baby meer die boven de 4 kilo weegt.Stelletje onrustzaaiers op dat Cb.
 
Terug
Bovenaan