hoe laat gaan jullie kindjes slapen?

Ik vroeg me af hoe laat jullie kindjes gaan slapen. Het is nl. zo dat ons ventje eigenlijk iedere avond rond half 8 in slaap soezelt, dan gaat hij dus naar bed. Hij slaapt dan ongeveer  tot half 9  en is dan klaarwakker. We krijgen hem dan met geen moeite meer in slaap en het gebeurt dus wel eens dat hij tot 22.00 wakker is. Dan krijgt hij zijn laatste fles en valt als een blok in slaap, om vervolgens de hele nacht door te slapen. Max is inmiddels 15,5 week en dit is iets van de laatste week.  

Herkenbaar voor iemand????

Esther krijgt om 7.30 uur haar laatste fles en gaat dan meteen naar bed. Ze slaapt dan door tot de volgende ochtend 6.30 uur of later, dus sorry, ik kan je niet helpen!
Een paar avonden (toen we naar zomertijd gingen) werd ze wel opeens weer wakker, maar toen hebben we haar in bed getroost en haar er gewoon niet uitgehaald. Na een nacht of 2, 3 sliep ze gewoon weer door.

Groetjes,

Eveline

Hoi hoi,

Die van mij krijgt de fles om 19.00 uur en valt dan iets in slaap, als ik hem na 30 min. verschoon wordt hij weer iets wakker of als ik al naar boven loop.

Dan ga ik echt nog even met hem spelen, anders gaat hij niet slapen.

Ik leg hem ook niet bij het eerste gaapje in bed, want dan krijgt hij nog weer een opleving. Dan slaapt hij lekker tot 23.00 uur.

Vanavond ging hij om 20.00 uur naar bed, niet gespeeld, want hij heeft net  twee prikje gehad. Zo zielig!

Gr. Mij

Ik herken het helemaal! Mijn dochtertje (vandaag 14 weken) slaapt meestal van 19.30 - 20.30 uur en na de laatste voeding van 21.30/22.00 valt ze als een blok in slaap.  Ik heb er niet echt een oplossing voor. Eerst sliep ze de hele avond niet en nu een uurtje, dus voor mij gaat het de goede kant op. Ik denk dat als ik de laatste voeding eerder geef, ze ook eerder gaat slapen. Gisteren was dat 21.00 uur en daarna sliep ze gewoon de hele nacht tot vanmorgen 6.00 uur. Dus misschien is dat een optie? Maar dat moet dan al wel kunnen met gewicht enzo. Ze mogen natuurlijk niet te lang zonder voeding. Zij weegt nu denk ik ongeveer 5,5 kilo. Ik geloof dat ze dan 8 uur zonder voeding mag? Vannacht dus 9 uur en dat ging prima.  
Gelukkig slaapt zo overdag en 's nachts heel goed. Alleen de avonden zijn lastig. Dus ik mag niet klagen  

hallo,

mijn dochter Jasmijn van 15 weken, krijgt om 17:00 de fles en ligt dan ongeveer 17:45 op bed.
ze slaapt dan vrijwel direct en we horen haar niet meer. en ze krijgt dan om 22:00 de laatste fles, en daarvoor moeten we haar wakker maken en ze is dan tussen 6:00 en 7:00 weer wakker.

heerlijk zo!

s'avonds lekker tijd met zijn tweetjes!

boas gaat de laatste tijd om 19:30 slapen.maar tot voor kort kregen we hem rond die tijd met geen 10 paarden in bed en lag hij tot de laatste fles bij mn man op schoot.heel soms word hij nog wel eens wakker rond 21 uur en mag hij ook weer op schoot tot de laatste fles.gaat vanzelf over.ze slapen overdag nog zoveel dat ze savonds ook nog even een wakker moment hebben.ik zou hem er gewoon even lekker bij pakken dan.
groetjes kari

Inez krijgt de laatste fles rond 18.30uur. Daarna gaat ze direct naar bed en krijgt dan om 22.00uur de laatste fles. 's Ochtends wordt ze dan tussen 6.00-7.00uur wakker.

Terug
Bovenaan