Hoe laat naar bed.

Hoi,

Mijn dochter is volgende week 6 maanden oud.
Ik ben vanaf een week van 5 naar 4 flesvoedingen gegaan.
Ze krijgt een beetje fruit en groente tussendoor. Ik probeer steeds 5 uur tussen haar flessen te houden, zodat ze rond 10 uur/ half 11 haar laatste flesje krijgt en haar buikje vol zit voor de hele nacht.

Nu is mijn vraag:"Hoelaat geven jullie de laatste voeding en red je kindje het dan tot de volgende dag"?
Ik twijfel of ik haar laatste flesje ook om 19:30 uur kan geven, zonder dat ze wakker word van de trek.
Normaal slaapt ze van 19:30 tot 7:30 en maak ik haar rond half 11 wakker voor haar laatste fles.
 
Hoi mijn kleine meid is 7 maanden,en ze gaat al vanaf begin eigenlijk tussen 7-8 u naar bed,soms word ze rond 11 u wakker maar meestal niet,maar ik heb haar nooit wakker gemaakt voor de voeding.dat hoeft ook niet als je kindje goed groeit.je hebt kans dat ze eranders ook aan gaan wennen en dan kom je moeilijk van de laatste voeding af.ik geef trouwens borstvoeding. Succes ermee
 
Het is per kindje verschillend. Onze oudste sliep met 16 weken al van 7 tot 7, onze tweede was 19 maanden toen hij eindelijk zonder de laatste fles van 11 uur kon. Probeer het dus gewoon en dan zie je wel of het lukt.
 
Terug
Bovenaan