Hoe laat ovu test gebruiken

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden die bekend zijn met ovutesten,

Wat ik me afvroeg, hoe laat gebruiken jullie de ovu testen. Ik heb he tgeprobeerd rond half 9 's avonds, maar dat is me echt te laat. (gebruiksaawijzing zegt tussen 10.00 en 22.00u.).
Hoe doen jullie dat als je een hele dag moet werken en toch ook willen testen, omdat het rond de zelfde tijd moet?

Bedankt, Shanaz

Je kan ze toch meenemen naar je werk?

En anders meteen bij thuiskomst rond 6 uur?

Ik test altijd met de tweede set urine. Dus bij opstaan uitplassen en dan de volgende lading over de stick! ;)

Hoi,
ik was die week toevallig vrij dus testte ik rond 16:00, maar ik heb ook van werkende meiden gehoord dat ze gewoon rond half 6 of 6 uur testen.

Succes ermee!!!

Groetjes,
Sara

Ik test meteen 's morgens vroeg als ik wakker ben en voor de eerste keer ga plassen. Zit er zeker 4 uur tussen!

Het maakt niet uit hoe laat je test als het maar iedere dag rond dezelfde tijd is.

x-vlinder

Hoi,
je moet wel kijken of je voor je test gebruik mag maken van ochtendurine of niet.

Succes!!

Clear blue mag je de hele dag door gebruiken.  4 uur niet plassen en niet teveel drinken!

Bedankt zo vast,

Misschien had ik er bij moeten zeggen dat ik 's avonds ook best vaak onregelmatig voor mijn werk weg moet. En ik gebruik de goedkoopste ovutesten, omdat ik er veel nodig heb in m'n cyclus om te ontdekken wanneer de eisprong is.
Maar ik denk dat ik half zes/ zes uur de komende tijd zeker wel kan gaan proberen.

Bedankt!!!
En succes allemaal

Shanaz

Terug
Bovenaan