hoe laat wakker worden

Onze dochter van 15 maanden is iedere ochtend 6.30 wakker. Op zich niet zo heel erg maar om 9.30 wrijft ze al weer in haar ogen en wordt ze jengelig. Ik leg haar dan maar om 11.00 in bed. Hoe kan ik nou proberen dat ze langer slaapt want ik denk dat ze echt niet uitgeslapen is om 6.30...
 
hoi diana

Wat je misschien kan proberen is haar wat te eten geven als ze om 6:30 wakker is en dan weer in bed leggen dat doe ik dus ook altijd met mijn zoontje die is dan wel 61/2 maand maar vaak slaapt ie dan weer net zo hard verder dus dan kan je wel eens gaan proberen ze kunnen dan gewoon een beetje dorts hebben of honger in dit geval en dan zijn ze nog best moe en slapen ze heerlijk verder...En dan niet gaan spelen want dan slapen ze zeker niet meer hahahaha Ik geef dilano dan lekker zijn flesje in ons bed en dan even een boertje en leg ik hem weer terug en slaapt dan heerlijk door tot een uur of half 10 ...maar dilano word dan om half 8 of 8 uur pas wakker en dan leg ik hem vaak nog terug je kan het altijd proberen

succes ermee

groetjes gabriela
 
Terug
Bovenaan