hoe lang belonen voor zindelijkheid?

hoi hoi

ik vraag me af hoe lang ik door moet gaan met t uitdelen van stickertjes en cadeautjes voor t op t potje poepen en plassen van karlijn
ze is nu ruim een week helemaal zindelijk en ik hoef ook niet te zeggen dat ze na t potje moet oid
zee gaat helemaal automatisch
we belonen har nu steeds met een kleine sticker voor een plasje en een grote sticker voor t poepen en bij 35 stickertjes krijgt ze een cadeautje
maar hoe lang moet ik dit blijven doen?

op de psz is ze trouwens helemaal niet zindelijk en gaat ze in een hoekje in d'r broekje staan plassen
ze wilt daar niet op de kindjes wc want het is haar potje niet

liefs maurilla

Hoi Maurilla,

Helaas heb ik geen antwoord voor je, ik wilde je alleen feliciteren!
Isabelle is een soort van bang om zonder luier te lopen, ze plast wel eens op de grond als ze bloot rond loopt, maar het schijnt totaal niet tot haar door te dringen dat het op een potje moet en dat je het kunt voelen aankomen.

Geniet lekker van je grote meid, hopelijk gaat het met Floor over 1,5-2jaar ook zo snel!

Liefs Monica

Toen Emma geen luiers meer nodig had kreeg ze mooi ondergoed en een cadeautje en toen was het klaar. Daarna geen stickertjes en cadeautjes meer.

Hier helemaal geen stickertjes en beloningen. Alleen een applaus! De reden is dat ik bang was dat ze dan telkens naar de wc zou gaan en proberen te plassen zonder dat ze eigenlijk moet alleen maar om een stickertje te verdienen. Weet niet of het echt zo is maar zo'n gevoel had ik. Met een applausje gaat het gelukkig ook goed en het is al een feest voor haar dat ze dan door mag trekken...

Groetjes,

ik heb ook geen stickertjes geplakt..ik ben het met ro-se eens.nicky heeft 1 cadeautje gead...een kleine cd speler voor haar k3 muziek..kan ze lekker dansen.maar een applausje is genoeg,doet ze zelf ook.liefs,karin

Hoi,

Ik heb de oudste 2 nooit beloond met stickers/kado´s, wel idd complimenten en idd nieuw ondergoed toen ze volledig droog waren!
Hoewel het knap is hoort het er gewoon bij, het is een onderdeel van de ontwikkeling, ik vind zelf dat het te normaal wordt om een kind te belonen (niet negatief bedoelt)
Wel natuurlijk heel erg knap van karlijn, nu nog op de psz, maar dat komt ook wel ;-)

Gr MJ

ook hier wordt niet beloont met kado's hoor.
de eerste keer dat ze had gepoept op het potje, kreeg ze een kleurboek (die we toevallig nog in de kast hadden liggen) hier wordt hard geklapt en gejuicht als ze op t potje heeft geplast maar meer niet.
ben t idd eens met de 3 hierboven.

zowieso belonen we nathalia eigenlijk altijd alleen maar met complimentjes enz ipv kado'tjes of beloftes.

liefs, do

Terug
Bovenaan