hoe lang blijf je "extra" vruchtbaar (heb test gedaan)

hallo meiden..

ik vroeg me af hoelang je extra vruchtbaar blijft na de bevalling??
gewoon ff nieuwsgierig!

ik heb gister een test gedaan... we hadden paar x onveilig gevreeen. hebben net besloten,nou ja ik mn man wou gelijk al wel weer.. hahah dat we nog wel een 2de willen.. ma ik zit met mn rug,dus dat moet eerst goed zitten..

maar (helaas) de test was negatief!!! toen ik een geintje maakte en met de test na manlief liep en deed alsof het wel zo was (lekker flauw he) werd ie helemaal blij.. ooooh wat baalde ik toen!!!
later zei die dat die stiekum wel baalde dat het niet zo was.. en dat ie nog heel graag nog zon mooi kindje van mij wilde!!! pffff kon wel janken!!

nu gaan we eerst veilig verder.. tot mn rug weer ok is!!!

liefs mij

hoi
volgens mij is dat extra vruchtbaar zijn een fabeltje.je cyclus kan wel veranderen.bv mensen die moeilijk zwanger werden door een slechte of onregelmatige eisprong worden opeens na een bevalling meteen weer zwanger.en bij mij is ws het tegenovergestelde;al een week overtijd en geen ongi maar ook geen positieve test  
wel balen he,dat je niet zwanger bent,al was t niet de bedoeling.ik heb t zelfde.per ongeluk onveilig gevreeen,maar ik had er goed aan kunnen wennen als t raak was geweest.wij gaan het nu ook niet meer tegenhouden.maarja,dan moet ik wel eerst ongesteld worden.
beterschap met je rug!hopelijk ben je er snel weer klaar voor.
groetjes kari

tnx meid..
ja is tog balen.. manlief wil al de hele tijd heel graag 2de (niet ten koste van mijn gezondheid hoor) ik moest er eerst ff over denken,en nu ik eenmaal zoiets heb van jes!! ja nou wil ik ook..
en vooral na zijn reactie... pfff ik baal als een stekker!! ma ja..

maar jullie gaan er nu wel voor? kon het niet goed uit je verhaal halen..
hoe oud is je kindje en ben je al x ongesteld geweest?

ik nog niet weer,ma geef ook bv.. ik heb wel sinds een paar dagen het gevoel dak ongi ben.. buikpijn rug pijn,chago emotioneler als anders.. zo was ik ook toen ik net zwanger was.. dus deed ik test.. ma ja.. misschien voor mn rug wel beter..

ik hoop ook voor je dat je snel zwanger raakt!!

xxx

hoi cenn
ja,wij gaan er nu ook voor,maar sinds ik vorige maand met de pil gestopt ben ben ik niet meer ongesteld geworden.ik ben al een week overtijd,maar dus niet zwanger(volgens 3 testen).ik heb al wel sinds 2/3 dagen voor mn eigenlijke ongidag buikpijn alsof ik ongesteld moet worden.maar er komt maar niks.tis hier nog niet echt op de rit dus.maar dat zal ook wel ergens goed voor zijn.misschien moet ik nog iets meer ontzwangeren.

Terug
Bovenaan