Hoe lang blijft een test positief na een mogelijke miskraam?

<p>Weet iemand hoe lang een test nog positief blijft aangeven na een mogelijk miskraam? Er is namelijk wat bloedverlies na de zwangerschapstest geweest.</p>

Hoi gebruiker 10288385
Hier heb ik in sep een vroege miskraam gehad en in het ziekenhuis zeiden ze dat het wel een paar dagen kon zijn dat je positief test  ben je over tijd of test je voor  de NOD

Hoi,

Ik heb in oktober een vroege miskraam gehad, waarnaar de testen 2 weken lang nog op bleven lopen. Toen ook echt een knaltest 2 weken na bloedverlies. Daarna liepen ze heel snel af.

Vorig jaar februari miskraam gehad bij 5,5 week. Toen was de test na 1 week weer negatief.

Juli een missed abortion gehad bij 10 weken wat is opgewekt met medicatie. Hierna bleef de test 4/5 weken positief.

Voor mij is het dus echt iedere keer verschillend, maar zou bij een vroege miskraam toch wel 2 weken aanhouden. Ik heb iedere week gewoon getest. Meer dan afwachten kan je niet doen helaas, succes!

Ik testte bij een miskraam met een week of 6 echt nog weken positief, wat er ook in mijn baarmoeder zat, mijn lijf had lang nodig om het op te ruimen. Dat is niet normaal, maar ik wil maar zeggen dat het bij iedereen anders is.

Volgensmij verschilt het heel erg per persoon.
Ik heb in november met 5,5 weken een mk gehad. In 1 dag erg pijn en heel veel bloed (en 2 vruchtjes) verloren. De ochtend daarna was mijn zwangerschapstest nog maar een tuurstreepje. Bloeden was ook bijna over, als in een stuk minder dan tijdens menstruatie. Maximaal 4 dagen later was hij helemaal wit.

Weet je zeker dat het een miskraam is? Ik heb namelijk bij elke zwangerschap bloedverlies gehad de eerste weken. Bleek een gesprongen adertje te zijn, mn baarmoedermond bleek erg gevoelig. Misschien even je verloskundige bellen voor advies?

Nee we weten niet zeker of het een miskraam is, de test gaf immers positief aan. We hadden de test gedaan 2 dagen na NOD. Maar je leest er zoveel over dat het eigenlijk alle kanten nog op kan gaan. Het is vooral afwachten en nogmaals de test doen. Kan een verloskundig al meer betekenen dan in zo een vroege situatie? Nu 4 of 5 dagen na NOD (wisselende cyclus)

Hoi gebruiker...
De verloskundige kan nog niet zoveel doen kan misschien kijken of er een zwangerschap aan het ontwikkelen is masr je ziet nog niks van een vruchtzakje als je geluk heb zie je dat pas bij 6 week en een hartje zien kloppen nog wel.eens later je kunt gaan bellen en overleggen wat te doen 
Hoop op goed nieuws voor jullie???

Terug
Bovenaan