hoe lang blijven die borsten doorgroeien?

Hallo allemaal, en dan met name degene die al wat langer zwanger zijn,

hoe lang blijven die borsten eigenlijk nog groeien. Ik pas nu al een tijdje niet echt fatsoenlijk meer in mijn BH's. ik kan het me van vorige zwangerschappen niet meer zo herinneren, ja wel na de bevalling dat ze zo giga werden.
Als ik nu nieuwe koop, kan ik daar dan tot het einde mee toe of niet. Ik ken ook die meegroeidingen wel, maar vind die niet echt mooi zitten.

Groetjes!

Hoi,
ik kan er helaas geen antwoord op geven, want ik ben pas 10 weken zwanger van de eerste, maar ik kan wel met je meevoelen! Pfft.. waar moet dit eindigen? Ik zit nu al op cup F/G!

Ik heb wel in boeken gelezen dat je borsten voornamelijk in de eerste drie maanden en de laatste weken van de zwangerschap groeien, dus als je nu iets koopt, zou het moeten blijven passen. Niet al te strak in de omvang natuurlijk, want dat wordt vast ook nog breder als het kind meer omhoog, richting ribben, gaat groeien.

Sterkte ermee!
~Hilde

Persoonlijk zijn ze bij mij in het begin erg gegroeid, maar later niet meer eigenlijk en misschien zelfs ietsie kleiner weer geworden. Ze waren eigenlijk meer opgezet ook in het begin. Ik heb ook het idee dat het echte borstenwerk na mijn bevalling pas begint. Maar ik heb geen idee of dit erg verschilt per persoon.
Ik denk wel dat mensen die veel aankomen in de zwangerschap dat ook in hun borsten doen. Dus dat zal ook wel meespelen.
En warmte. In de zomer zijn mijn borsten meestal groter door de hitte. maar we gaan nu naar de winter toe dus.

hoi hoi,

Ik ben nu precies 13 weken zwanger en mijn borsten zijn ook al flink gegroeid..
Ik heb bij livera een meegroeibh gekocht dit werkt perfect..
Ik heb trouwens in bed nooit een bh aan omdat het heel erg slecht is voor je borsten en als je straks borstvoeding wil geven kan je beter zo veel mogelijk je bh uit hebben..
Bij mijn vorige zwangerschap had ik helemaal geen last van groeiende borsten, dus het is elke keer weer anders..
Nog een fijne zwangerschap!!!

groetjes simone

Mijn ervaring met de eerste is zoals Hilde het beschrijft: de eerste 3 maanden gaat het hard en op het laatst nog even. Daartussen is het rustiger.
Ik heb meegroei BH's van de Hema gekocht bij de eerste en die draag ik nu net weer (ben 13 en een halve week) en die voldoen mij prima. Niet de charmantste, maar ze zitten heerlijk. Gewoon katoen, geen kunstof en al helemaal geen kriebelkantjes. Vind ik anders soms best mooi, maar dat zit nu echt niet lekker.

groetjes
greet

Hoi,

Ik weet ook niet hoe lang dit door gaat. Ik zal je vertellen mijn cup maat is gegroeid van cup a naar een grote cup d. Dus kan je nagaan. Ik heb ook erge straie op mijn borsten maar ja dat is ook niet zo gek.
Ze groeien nog steeds en ik moet nog 7 weken. Dus ben benieuwd hoe groot ze zijn straks.

Succes met die "jongens". Hoop voor je dat ze stoppen met groeien!!!

liefs helma
33wk+2d

Bij mij valt het dit keer mee. Ik heb wel bij ieder kind een cupmaat er bij gekregen. En da's er niet meer afgegaan. Zit nu op een h-cup. Nou maar hopen dat het geen i wordt, want zijn die wel te koop?

Miep

Terug
Bovenaan