Hoe lang blijven jullie in bed?

Was benieuwd hoe lang jullie in bed blijven na de bevalling?
ik was er eigenlijk na 1 dag alweer uit,2de dag thuisgekomen....verder nog wel iedere middag een paar uurtjes naar bed om te rusten(moet ook van de kraamverzorgster)maar verder al veel beneden,wel rustig aan doen en af en toe een klein dingetje doen
was benieuwd hoe lang jullie in bed blijven?

liefs jootje

Wij hebben een bed in de woonkamer gezet. Zo kan ik straks gewoon lekker beneden blijven en toch ff gaan liggen. Ligt een stuk beter dan te bank ;) Ik moet zeggen dat ik het nu ook al fijn vind. Het zit net ff wat hoger dus kan makkelijker opstaan en je kunt wat ruimter zitten waardoor ik de kleine wat meer ruimte kan geven. Op de bank zit je toch wat meer in elkaar en dat vind onze kleine niet zo prettig :D

ik ben benieuwd hoelang het gaat duren.. Ik hoop dat ik je ga nadoen... Eerst maar eens zien hoe de bevalling me bevalt :-D

Ik slaap boven en breng overdag mn tijd door op een bed beneden. 's Middags doe ik weer een middagslaapje boven, en zo blijf ik wat in beweging.
Pas met dag 3 loop ik met iets fatsoenlijkers aan dan een bigshirt.
Met de baby door het huis lopen doe ik de eerste 5 dagen gewoon niet, ben snel licht in het hoofd en op mn eigen benen staan is al zwaar genoeg. Die laat ik brengen door de kraamverzorgster of mn man.

Ik ben altijd lang in bed gebleven. Nou ja, boeven gebleven. Ik liep er wel wat af boven. De eerste keer zeker tot dag 3 niet eens beneden geweest, daarna alleen naar beneden als er niemand op visite was. Voelde me toen zo moe.
De tweede keer voelde ik me superfit door de supersnelle bevalling, maar mocht ik niet traplopen ivm met bekkenklachten... ik ben toen pas op dag 7 naar beneden gegaan.

Ik was al wel snel in de kleren... nou ja... lekker joggingboek met een leuk shirt... zit je er toch weer wat leuker bij. Pyjama vond ik persoonlijk niks.

Daarna was ik vannacht dag 8 wel weer lekker beneden. Maar deed elke middag wel een dutje. Nou ja... Sven was een slechte slaper toen ie klein was dus ik deed dan een dutje als iemand even op m lette.

Terug
Bovenaan