Ook ik ben helaas verstoten van mijn rose wolk. Afgelopen donderdag hadden we een eerste echo ook met name omdat we absoluut niet wisten hoe ver we waren ivm onregelmatige cyclus. Ik moest met een volle blaas naar het ziekenhuis, al de hele nacht een beetje een raar gevoel gehad, uiteindelijk in de wachtkamer pijn gekregen. Toen we werden geroepen kreeg ik zo'n vreemd gevoel. Op de echo via de normale manier zagen ze niets, ik mocht plassen (gelukkig dacht ik ook nog) want ze gingen een inwendige echo doen. Toen ik daar naar het toilet ging verloor ik ineens bloed. Ik schrok me dood. Ik ben terug gegaan en vertelde dit tegen de dame die de echo nam. Het enige wat ze zei was: "we zullen even kijken" ze keek en zag niets het enige wat ze zei was "het lijkt of er iets zit maar nog niet volgroeid" daarna stopte ze met kijken en zei ze "kom anders als je 12 wkn denkt te zijn maar terug, mits het bloeden uiteraard door zet" ik was helemaal van de wap... thuis vreselijk gehuild en veel over gepraat uiteindelijk contact gehad met verloskundige. IK heb werkelijk waar nog nooit zo'n aardige vrouw aan de telefoon gehad. Ze heeft me gerustgesteld en geholpen om dit verdriet te verwerken!
Ik heb na 2 dagen vreselijk veel pijn te hebben gehad nu bijna geen pijn meer, (beetje ongi gevoel) maar bloed nog steeds, denk iedere keer nu is het over beetje bruinere kleur dan moet ik weer plassen en is het weer helder rood... Kan iemand mij geruststellen en aangeven wanneer dit stopt? En stel dat ik nog 5 dagen zo bloed kan het dan iets anders zijn. En moet je altijd een echo laten maken om te kijken of alles weg is?
Ik hoop heel erg dat iemand me even kan geruststellen
X Miranda
Ik heb na 2 dagen vreselijk veel pijn te hebben gehad nu bijna geen pijn meer, (beetje ongi gevoel) maar bloed nog steeds, denk iedere keer nu is het over beetje bruinere kleur dan moet ik weer plassen en is het weer helder rood... Kan iemand mij geruststellen en aangeven wanneer dit stopt? En stel dat ik nog 5 dagen zo bloed kan het dan iets anders zijn. En moet je altijd een echo laten maken om te kijken of alles weg is?
Ik hoop heel erg dat iemand me even kan geruststellen
X Miranda