Hoe lang bloedverlies bij miskraam

<p>De titel zegt het al.. hoe lang duurde bij jullie het bloedverlies bij een miskraam?</p><p>Op 2 november is bij mij een miskraam geconstateerd. Bijna 2 weken geleden dus. Daarvoor had ik al 1.5 week licht bloedverlies.</p><p>Direct na de constatering op de 2e startte de buikpijn en het hevige bloedverlies. Daar heb ik tot de 5e last van gehad en toen ben ik het vruchtje verloren. De dag erna heb ik een echo gehad en werd gezegd dat ik 'schoon' was. Daarna heb ik nog een aantal dagen hevig bloedverlies gehad. Ik hoopte eigenlijk dat het na het verliezen van het vruchtje, het bloedverlies snel zou afnemen. Nu is het wel minder geworden, maar is het er nog steeds.</p><p>Ik merk dat ik hier erg onzeker van word. De vk zegt dat het nog wel even kan duren, maar ik ben benieuwd wat jullie ervaring is.</p><p>Ik merk dat ik erg graag weer zwanger wil worden en dat ik echt sta te popelen om weer te beginnen. Ook omdat ik erg bang ben dat het lang duurt voordat mijn cyclus weer begint. Ook al was ik de vorige keer binnen 2 serieuze pogingen zwanger. Maar daarvoor moet het bloedverlies wel gestopt zijn.</p>

Ik ben ook lang blijven bloeden naar mijn miskraam. Ik was drie dagen hevig aan het bloeden en daarna dus nog een paar weken licht. Ik ben toen naar de huisarts gegaan. Zij gaf aan dat mijn hormoonhuishouding van slag was en raadde mij aan om mijn lichaam even te “resetten” door extra hormonen te geven. Ik heb toen weer drie weken een anticonceptie pil geslikt. Daarna heeft mijn lichaam het weer goed opgepakt en had ik weet een normale cyclus. 
Mijn miskraam was overigens na zeven weken. 

Hoi,
Ik heb begin oktober voor de 2de keer een miskraam gedaan. Ik had ook hevige krampen en bloedverlies, heeft zo een dag of 10 geduurd. Mijn gynae raadde ons aan om 1 maand over te slaan en niet proberen zwanger te worden zodat mijn baarmoeder kon herstellen. (Was ook al de 2de keer) mijn baarmoeder en eitje konden zo snel erna te zwak zijn, wat weer tot een miskraam zou kunnen leiden...
Nu gaan we voor poging 14 maar iui..
Sté

Hoi 
ik heb op 23 april te horen gekregen dat ik een leeg vruchtzakje had .. het kwam niet uit zich zelf los heb medicijnen gehad en 4 dagen later kreeg ik pas hele heftige buikkrampen en mega veel bloed verlies , 2 dagen later zeiden ze in het ziekenhuis dat alles weg was , heb daarna nog 3 weken gevloeid soms heel heftig soms niks ( ziekenhuis gebeld en hun zeiden dat het mijn menstruatie was ) uit eindelijk op 28 mei weer heftig bloedverlies ( was op vakantie , gelukkig in Nederland ) op 29 mei ziekenhuis gebed in de buurt en mocht gelijk langs komen , toen zagen ze dat er nog 3cm weefsel vast zat en ben met spoed gecuretteerd .. omdat mijn bloedspiegel zo laag was ... na 2 menstruatie later ben ik weer zwanger geraakt ? nu 15 weken en 3 dagen en alles gaat super goed ! 
Wanneer je het niet vertrouwd gewoon blijven bellen met de vk ! Heel veel sterkte met het verlies en probeer het een plekje te geven 

Ten eerste heel veel sterkte! 
Ik heb met 8.5 week een miskraam gehad, ik heb toen bewust gekozen voor de medicijnen en ben binnen een paar uur het vruchtje verloren. Ik heb ongeveer 2 weken daarna nog gebloed.

Ben nu weer zwanger En super spannend eenmaal. Succes ! 

Precies een jaar geleden een miskraam gehad, missed abortion, en begon met licht bloedverlies. Dat heeft opgebouwd naar heftiger bloedverlies en binnen 5 dagen was ik het vruchtje verloren. Het heeft bij mij nog wel 3 weken geduurd voordat ik stopte met ‘vloeien’. 
Inmiddels 20 weken zwanger en gaat het helemaal goed :)

Terug
Bovenaan