<p>De titel zegt het al.. hoe lang duurde bij jullie het bloedverlies bij een miskraam?</p><p>Op 2 november is bij mij een miskraam geconstateerd. Bijna 2 weken geleden dus. Daarvoor had ik al 1.5 week licht bloedverlies.</p><p>Direct na de constatering op de 2e startte de buikpijn en het hevige bloedverlies. Daar heb ik tot de 5e last van gehad en toen ben ik het vruchtje verloren. De dag erna heb ik een echo gehad en werd gezegd dat ik 'schoon' was. Daarna heb ik nog een aantal dagen hevig bloedverlies gehad. Ik hoopte eigenlijk dat het na het verliezen van het vruchtje, het bloedverlies snel zou afnemen. Nu is het wel minder geworden, maar is het er nog steeds.</p><p>Ik merk dat ik hier erg onzeker van word. De vk zegt dat het nog wel even kan duren, maar ik ben benieuwd wat jullie ervaring is.</p><p>Ik merk dat ik erg graag weer zwanger wil worden en dat ik echt sta te popelen om weer te beginnen. Ook omdat ik erg bang ben dat het lang duurt voordat mijn cyclus weer begint. Ook al was ik de vorige keer binnen 2 serieuze pogingen zwanger. Maar daarvoor moet het bloedverlies wel gestopt zijn.</p>