Hoe lang bloedverlies bij vroege miskraam

<p>Hoi hoi,</p><p>De titel zegt het al; hoe lang mag het bloedverlies duren bij een vroege miskraam. Ik heb een miskraam gehad rond de zes weken. Inmiddels heb ik al acht dagen helderrood bloedverlies en het wordt niet minder. Iemand ervaring hiermee? </p>
 
Ik had een week iedere dag een beetje bruin/rood verlies. Daarna zette het 3 dagen lang door. Op dag 3 extreem veel pijn en extreem veel vloedverlies met stolsels. Na 4 uur lang ernstige buikpijn heb ik het vruchtje verloren. Ik had een MA met 9 weken. Daarna bleef ik 3 weken lang bloeden wat met de dag steeds minder werd..
 
Hoi hoi
Ik had bij 8 weken een miskraam had 2 weken bruin bloed alleen met afvegen en week 3 had ik savond uurtje of 3 bloed verlies en goed ook alleen in de wc en dana helder rood dag of 3 en dag 4 en 5 was weer alleen bruinig met afvegen
 
 
Hoi hoi
Ik had bij 8 weken een miskraam had 2 weken bruin bloed alleen met afvegen en week 3 had ik savond uurtje of 3 bloed verlies en goed ook alleen in de wc en dana helder rood dag of 3 en dag 4 en 5 was weer alleen bruinig met afvegen
Sterkte
 
Terug
Bovenaan