<p>Heey supermama’s,</p><p>Dit onderwerp komt veel aan bod.. i know maar toch heb ik er voor mezelf wat aan om de vraag te stellen. </p><p>Ik ben 12 weken en 2 dagen zwanger.. rond week 6 begonnen er lichte bloedingen op te treden en deze hebben aangehouden tot week 9... de tussentijdse echo’s waren ook helemaal goed en zo werd ik ook gerust gesteld. </p><p>Vannacht hebben mijn man en ik gevreeën en werd ik vannacht wakker met het idee dat ik in Mn bed geplast had... aangezien ik 83619 per nacht naar het toilet moet ging ik nu nog paar een keer paar tot mijn schrik liep het bloed met stralen langs mijn benen naar beneden. </p><p>Ik ben echt niet snel in paniek maar vannacht raakte ik toch even niet helemaal goed! Het zal toch niet alsnog misgaan?!</p><p>met de vrijpartij in mijn achterhoofd heb ik maar voor zolang een tampon ingedaan om het bloeden op te vangen in de nacht .. en voor mijn geruststelling toch echt die doptone op mijn buik gelegd en gelukkig... een heel mooi krachtig hartje. </p><p>Maar om toch maar even in de paniekerige rol (waar ik een broertje dood aan heb) te blijven hangen heb ik vanmorgen toch maar even de vk gebeld. Ook zei probeerde mij gerust te stellen dat dit bloed hoogstwaarschijnlijk niet bij de baby vandaan komt maar op 1 of andere miraculeuze wijze kan ik toch mijn rust niet vinden! </p><p>Ook net onder de douche lopen de stralen weer langs mn benen. </p><p>Niet zoveel als het klinkt... maar ook gewoon niet weinig! Ik red het zeker wel met een dun verbanden en het is vers bloed zonder stolsels en geheel pijnloos. </p><p>Hoe lang duurt zo’n wondje aan de baarmoederwand nou eigenlijk? </p><p>Zijn er dames die dit herkennen? </p><p>Je zou bijna zeggen.. die komt er bij mij niet meer in maar die uitlating bewaar ik graag voor tijdens het bevallen. </p><p>Liefs! </p>