hoe lang doen jullie kindjes over een volle fles melk/pap???

A

Anoniem

Guest
Mijn dochtertje doet welgeteld 1.5 minuut over 200cc melk of pap!
is dit nou normaal?

Mijn zoontje (7 mnd) doet daar zo'n 10 minuten over.
Ik denk dat je de spenen eens moet controleren, misschien uitgescheurd o.i.d.
Anders een andere speen proberen.

Wij hadden dat ook hoor toen we voor de 1e x de papspeen gebruiktte...
We hebben de pap wat dikker gemaakt, en nu doet hij er ongeveer 3min over.
Nou ja... hij is er tevreden mee.

Groetjes Debby.

Hoi hoi,

Mijn dochter (6,5 mnd) doet over een gewone fles zo 8 minuten. En over een papfles echt heel lang, gemiddeld 15 a 20 minuten, maar soms wel 25 minuten. Ik gebruik hiervoor speen 4 van Avent. Ik had ook de 1-2-3- speen geprobeerd maar die ging te snel voor Jennifer. Toen was de fles binnen een paar minuten leeg, maar kon ik ook haar een schone pyama aandoen....

Groetjes
Ilone

Merel (morgen 5 maand) doet over allebei de soorten flessen ong 15 minuten. Voor de gewone fles heb ik een speen met 3 gaatjes en voor de papfles gebruik ik een 3 standen speen.
Soms zit ze ook weleens vreselijk te meuten Meestal als ik haast heb omdat ik bv moet gaan werken. Dan doet ze er rustig 30 min over.

bedankt voor jullie reacties.
voor haar gewone melk heb ik de avent speen met drie gaatjes, en ik gebruik zelfs soms die met 2 gaatjes maar dan nog duurt het hooguit 2 minuten, de papspeen van avent heb ik ook maar die ging zo vlug dat ik de 1 speen ietsje wijder had gemaakt, zodat het een minder groot gaatje was als de papspeen. maar 1.5minuut is toch echt het maximum, soms nog wel sneller. er zitten geen scheuren in de speen, ze heeft gewoon een hele grote zuigkracht denk ik. maar ik vind het soms wel zielig, het is toch HET moment van de dag voor haar en die is nu zo snel voorbij.

dinsdag moet ik naar het cb, zal eens vragen wat zij er van vinden.

groetjes janneke

Hoi Janneke,

Is ze tevreden als hij fles leeg is, of is ze dan boos. Als ze er tevreden mee is, dan zou ik er niet al te veel aan veranderen.....

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan