Hoe lang door laten slapen??

Enzo krijgt om 23.30u zijn laatste voeding en wordt om 07.00u wakker.
Ik had begrepen van het cb dat er max. 8 uur tussen de voedingen mag zitten dus hou ik me in elk geval aan (niet dat hij langer doorslaapt).

Succes,

liefs
di silva

Goedemorgen,

mijn prachtige dochter Rêve (kan er niets aan doen ben gewoon hevig verliefd op d'r) had er vanacht ruim 6 uur tussen zitten. Gisteren is de huisarts geweest voor de controle en die zei: als je borstvoeding geeft maakt het niet zoveel uit hoeveel tijd er tussen zit, ze melden zich wel. Maar met kunstvoeding is dat geloof ik een beetje anders, dan is het 's nachts maximaal 6 uur en overdag maximaal 4??? Dat vertelden ze mij op de kinderafdeling van het ziekenhuis, maar eerlijkheid gebied me erbij te zeggen dat elke expert z'n eigen mening heeft.... goed naar je kindje kijken en vertrouwen op je gevoel, dan komt het vast goed.

succes

mama van Rêve

Goedemorgen,

Jente maakt wel eens meer uur! Dan eet hij rond 22.00 en dan valt hij om 23.00 in slaap, vervolgens wordt hij rond 7.00 wakker en krijgt hij de borst.
Tussen zijn voedingen zit dan 9 uur. Hij krijgt niet altijd om 22.00 uur hoor, meestal rond 22.30 / 23.00.

Overdag maak ik hem altijd wakker (meestal is hij al wakker) om de 4 uur.
Zijn schema is, voor zolang het duurt, nu al een paar dagen; 7.00, 11.00, 15.00, 19.00, en dan tussen 22.00 en 23.00 zijn laatste voeding.
Hij is 's ochtends ook wel eens rond 6.00 uur wakker, dan krijgt hij mijn pink!
De tijden zijn ook wel eens een half uur eerder of later.
Dit gaat erg goed. Hij slaapt nog wel veel, is vaak niet langer dan een uur wakker in totaal.Alleen na zijn 19.00 voeding is hij vaak wel lang wakker.
Hoe is dat bij jullie?

Groetjes Fenneke en Jente (vandaag 6 wkn.)

hoi fenneke, ik heb precies hetzelfde schema als jou van de voedingen.
Enzo is nu 5 weken oud en is wel vrij veel wakker. Meestal na zijn voeding van 07.00u slaapt hij maar een uurtje. Meestal tot mijn man thuiskomt is hij veel wakker. Daarna slaapt hij omdat hij onwijs moe is.
Ik geef flesvoeding.

liefs
di silva

Hi,

Van mijn kraamverzorgster mocht ik mijn zoon maximaal 1x zes uur door laten slapen per 24 uur. Doe dit wel s nachts inderdaad, andesr gaan de kids het ritme omdraaien!

Groetjes!

Terug
Bovenaan