hoe lang doorlopen???

hoi meiden,

een vraagje..
hoe lang laten ze je maximaal zwanger doorlopen na de 40 weken?
(uiteraard als er geen problemen zijn)
en kun je een verzoek indienen als je b.v bij week 41 ingeleid zal willen worden?
als alles goed gaat mag ik gewoon thuis bevallen en wel rond 15 april....mijn man MOET echter voor zijn werk op 28 april naar het buitenland en ik ben zó bang dat hij er misschien niet bij kan zijn :(

ik hoop van harte dat ik één deze dagen ga bevallen maar heb helemaal nog geen tekenen gehad...

liefs!

Hoi,

Ik ben morgen 42 weken zwanger van mijn tweede kindje. Omdat het zondag is doen ze alleen een ctg maken van de baby morgen en maandagochtend half acht gaan ze me inleiden. Dus 15 dagen dan.....
Ik hoop voor jou dat het niet zo ver komt want bij mij is het geen pretje meer....
Succes..

Wil je niet ontmoedigen, maar in sommige plaatsen laten ze ook nog wel eens tot 43 weken 'doorlopen'.
Maar ik zal als ik jou was het in elk geval aankaarten bij vk of gyn.

Maar voorlopig nog niet al te druk maken. Nog even genieten van je buik, het is nog geen 28 april!

Groetjes,
Marije

Dat lijkt me inderdaad ook helemaal geen pretje nee!
Ik zal het vrijdag maar eens bij de vk neerleggen....ik hoop 2 weken (al is dat nog héél lang) maar dan is mijn man in ieder geval nog net niet weg!

Dank jullie voor je berichtjes en heel veel sterkte maandag!

Toen ik 42 weken was mocht ik kiezen of ik ingeleid wilde worden of tot de maximale 43 weken wilde wachten. Ik heb gekozen voor wachten,(met elke dag CTG)maar na  twee dagen werd ik alsnog ingeleid omdat het vruchtwater minder werd en werd mijn dochter 16 dagen overtijd geboren.
Ik denk dat er in sommige gevallen wel uitzonderingen worden gemaakt, ik zou het inderdaad overleggen met je vk.
Succes !!

Terug
Bovenaan