Hoe lang drinken fles

<p>Hoi allemaal!</p><p style="text-align: left;">Onze dochter van 5 weken drinkt op het moment flessen van 120, hoelang mogen we hier over doen? Ze doet er nu een uur over en dat is incl omhoog houden (krampjes af en toe) een beetje knuffelen van te voren verschonen en gewoon even zitten bij me. Meestal drinkt ze het grootste gedeelte binnen de eerste 20/30 minuten op en vaak het laatste beetje (30/40) in de laatste 10 minuten van het uur. Het lijkt mij prima toch?</p><p> </p>

Ze drinkt de 120 flessen trouwens sinds het weekend, de 90 fles heeft ze wel eerder op, dus misschien dat ze aan deze hoeveelheid moet wennen? Ze heeft er wel behoefte aan het is niet zo dat ik het er in moet drukken maar ze doet er dus wat langer over :)

Ze drinkt de 120 flessen trouwens sinds het weekend, de 90 fles heeft ze wel eerder op, dus misschien dat ze aan deze hoeveelheid moet wennen? Ze heeft er wel behoefte aan het is niet zo dat ik het er in moet drukken maar ze doet er dus wat langer over :)

Klinkt prima! Ze raden volgens mij een half uurtje drinken aan, maar onze zoon deed er ook vaak langer over. Als ik z'n flesje na een half uur weghaalde, was het huilen. Hij is vanzelf sneller gaan drinken. Nu vaak met 10/15 minuten een fles van 180 cc leeg. 

Ik vind het wat lang klinken. Ze adviseren 15 tot 20 minuten per fles. Mijn zoontje viel telkens in slaap tijdens de fles en dronk daardoor zijn flessen niet leeg. Wij zijn toen overgestapt naar een speen met een groter gat.
Als de fles verder zonder protest leeg gaat en je kindje is tevreden, lijkt het me prima.

Terug
Bovenaan