Hoe lang drinken?

Hallo!

Mijn zoontje is nu ruim 5 weken en ik geef volledige borstvoeding. Het gaat allemaal erg goed en onze kleine groeit als kool. Hij heeft ook al een aardig ritme gevonden. Hij komt zowel overdag als 's nachts om de 3 tot 4 uur. 's Avonds wil hij soms wat vaker aan de borst. Nu was mijn vraag aan jullie: hoe lang drinkt jouw kindje bij jou aan de borst. Bij mij is het namelijk erg wisselend. Soms 10 minuutjes tot een kwartier, maar de laatste paar dagen lijkt hij ook na 5 minuten of zelfs minder al genoeg te hebben. Ik hoor graag hoe het bij jullie gaat?!

Groetjes
Esther
 
Hoi Esther, mijn zoontje is nu bijna 8 weken maar hij drinkt eigenlijk vanaf het begin wel minimaal 20 minuten. s'Nachts is dat meestal 10 minuten. Maar ik geloof dat het heel verschillend kan zijn per kind.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.

groetjes
 
Hoi Esther,

Sommige kindjes nemen er de tijd voor.
Maar nu je zoontje het goed onder de knie krijgt het happen en drinken is hij sneller klaar.

Hier is het vanaf dag 1 niet langer geweest dan 10 minuten per voeding en dan dronk ze 2 borsten. Nu neemt ze (9 maanden) er af en toe de tijd voor. Vooral s avonds dan tankt ze zich helemaal vol.

Dus zodra zij genoeg heeft laat ze los.

Groetjes
 
Ons zoontje (6.5 wkn)drinkt 5 á 10 minuten per voeding. De ene keer heeft hij na één borst genoeg de andere keer wil hij er twee. Ik vroeg me ook af of hij niet te weinig/snel drinkt maar hij is erg tevreden en groeit goed.
 
Onze dochter van 7 weken heeft sinds een paar dagen hele harde ontlasting, het zijn echt keutels. Ze loopt rood aan en moet veel moeite doen om ze er uit te poepen. Voorheen poepte ze wel 3x op een dag een flinke luier vol. Ik geef borstvoeding.Ze slaapt snachts onrustig en wordt vaak wakker dus daarom hebben we 2 dagen geleden als laatste voeding flesvoeding gegegeven(Nutrilon).Ze sliep daar wel beter op dan met borstvoeding, maar nu ze ineens van die keutels poept begin ik te twijfelen of ik niet beter volledige borstvoeding kan blijven geven.

Graag jullie mening
Groetjes Anita
 
Terug
Bovenaan