Hoe lang duurde het bij jullie??

net samen besloten om er direct weer voor te gaan. Hoe lang duurde het bij jullie dat je voor het eerst na de mk weer ongesteld werd? En was het ook heftiger? Ik ben nu bang dat het bij mij heftig gaat worden omdat de gyn 5 wk geleden al zag dat het slijmvlies weer aan het opbouwen was. Dus dan denk ik meteen dat het er straks met bakken uitkomt, hihi!
Hallo,

hehe! Ik merk dat het forum weer hersteld is van  dat vreselijke virus!! Wat een gedoe zeg. Ik ben een tijdje niet geweest vanwege vakantie, toen ik het weer op wou pakken kreeg ik het niet voor elkaar.  Dus alsnog een verlate reactie : nieuwe dames welkom op het forum, ik wens jullie heel veel sterkte. Ik heb heel erg veel aan het forum gehad!
En zwangere dames: van harte! Ga ervoor!

Okè, nu mijn vraag. Mijn gyn vertelde mij op 14 juli, dat ik na 3 weken ongesteld zou worden (ongeveer), dat had hij gezien op de echo. Maar nu is dat  al 5 weken geleden! Ik zit er echt op te wachten! Ik wil verder! De gyn zei dat het beter was om 1 menstruatie af te wachten omdat anders de kans op weer een miskraam groter is. Vind ik zelf ook wel een prettig idee om even weer gewoon ongesteld te zijn. Maar ja er komt nix! Ik vind het gewoon zonde van mijn tijd, want we hebben
liefs Kyra

Beetje raar hierboven, maar zo was de bedoeling:

Hallo,

hehe! Ik merk dat het forum weer hersteld is van  dat vreselijke virus!! Wat een gedoe zeg. Ik ben een tijdje niet geweest vanwege vakantie, toen ik het weer op wou pakken kreeg ik het niet voor elkaar.  Dus alsnog een verlate reactie : nieuwe dames welkom op het forum, ik wens jullie heel veel sterkte. Ik heb heel erg veel aan het forum gehad!
En zwangere dames: van harte! Ga ervoor!

Okè, nu mijn vraag. Mijn gyn vertelde mij op 14 juli, dat ik na 3 weken ongesteld zou worden (ongeveer), dat had hij gezien op de echo. Maar nu is dat  al 5 weken geleden! Ik zit er echt op te wachten! Ik wil verder! De gyn zei dat het beter was om 1 menstruatie af te wachten omdat anders de kans op weer een miskraam groter is. Vind ik zelf ook wel een prettig idee om even weer gewoon ongesteld te zijn. Maar ja er komt nix! Ik vind het gewoon zonde van mijn tijd, want we hebben net samen besloten om er direct weer voor te gaan. Hoe lang duurde het bij jullie dat je voor het eerst na de mk weer ongesteld werd? En was het ook heftiger? Ik ben nu bang dat het bij mij heftig gaat worden omdat de gyn 5 wk geleden al zag dat het slijmvlies weer aan het opbouwen was. Dus dan denk ik meteen dat het er straks met bakken uitkomt, hihi!

liefs Kyra

Hoi hoi.

Ik heb 2 maanden geleden een miskraam gehad..maar dan een vroegtijdige miskraam.
bij mij dan de maand eraf gerekent van de bloedingen van de miskraam..gelijk de volgende maand bij mij kwamen ze 2 dagen te vroeg na 28 dagen in plaats van 30.hij was wel weer erg hevig..me lichaam had het gelijk weer opgepakt maar dat komt omdat ik heel kort zwanger was dan stoot je lichaam het sneller af omdat het nog bijna niks is.

liefs maantje

Hai Kyra.

Gek he normaal willen we helemaal niet zo snel ongi worden.
En nu kunnen we er niet op wachten dat het komt.
Mijn ongi was netjes na 4 weken na start mk.
Maar je hoort genoeg verhalen dat het langer kan duren.
Dat bepaald jouw lijffie echt zelf.
Maar jullie moeten doen waar jullie je goed bij voelen.

Ik kan me wel voorstellen dat je 1 ongi wil afwachten.
Net alsof dat bepaald dat je lijf het weer doet.

Maar het bloedverlies was bij deze ongi bij mij iets erger, maar dit verschild ook weer
per persoon.

Het gekke bij mij is dat ik me voor die ongi lekkerder in mijn vel zat dan nu!!
Ben meer moe, last van mijn rug en allemaal van dat soort dingentjes.

Maarja zal maar denken dat gaat ook weer weg.
Ja toch niet dan???

Meid heel veel sterkte en we horen elkaar.

PV

Kyra,

als er één ding is waar je zeker van kan zijn, dan is het dat een vrouwen lichaam zich niets aantrekt aan wat een gynaecoloog aan regeltjes bedenkt. Kortom als hij zegt dat je na 3 weken weer ongesteld wordt, dan zit hij er dus mooi naast.

Het is heel wisselend bij vrouwen, hoe lang duurt het na een bevalling, hoe lang duurt het na een miskraam.

Vraag het aan 10 vrouwen en je krijg 10 verschillende antwoorden.

Na mijn bevalling was ik redelijk snel weer ongesteld, en zo ook na mijn miskramen.

Ik heb normaal een cyclus van 25 dagen, en was na mijn miskraam met 33 dagen weer ongsteld. Inderdaad heviger dan voorheen, maar goed normaal heb ik 3 dagen een middelmatig bloeding, nu bijna een week wat heviger.

Na mijn bevallingen was ik ook latijd binnen de vijf weken weer ongesteld, mijn lichaam ruimt snel op zullen we maar zeggen.

Heb geduld, en als je het niet vertrouwt vraag dan even aan je huisarts of gynaecoloog wat zij er van vinden.

Sterkte in ieder geval.

Miep  

hey Kyra,

Ik had ongeveer de zelfde vraag als jij hebt. Ik ben nu 5 en een halve week geleden gecurriteerd en ben ook nog niet ongesteld. En het lijkt er ook niet op alsof ik het binnenkort ga worden. Ik word gek van het wachten. Heb zelfs van de week al een testje gedaan om te kijken of ik niet toevallig zwanger was. Maar nee.. test was negatief.
Ook heb ik verschillende mensen erover gesproken en echt waar.. bij iedere vrouw was het anders. Sommige vrouwen blijven gewoon regelmatig ongi worden terwijl andere het pas na 10 weken worden. Hoop niet dat het laatste ook voor mij gaat gelden want ik word er nu al niet vrolijk van hahaha.

Nou als je er wat meer over hoort, hoor ik het graag van je !!!!

Liefs,

Danielle

hallo.

Mij werd gezegd dat je tussen de 4-6 weken meestal je menstuatie weer krijgt.
Bij mij was dat het geval na 4 weken, 2 dagen later als normaal. Deze keer gepaard met flinke krampen en toch wel meer bloedverlies.
Terwijl ik met de mk helemaal geen krampen had en het vruchtje toevallig heb voelen wegglijden (en heb kunnen opvangen) en ook het bloedverlies erbij leek meer op een normale menstruatie. De keer erna dus erger.

En daarna waren we weer zwanger... dus zoals iedereen al zegt. Heb ff geduld, hoe moeilijk het ook is, en je zult zien dat ook bij jou vast en zeker alles helemaal goed gaat aflopen!!!! Ik strooi wel even geluk en voorspoed uit over dit berichtje.

Succes!!!

Groetjes Daniëlle

Hoi Kyra,

Ik heb na mijn curretage 4,5 week gevloeid.
Daarna duurde het 3 weken voordat ik weer ongesteld was, erg vlot dus eigenlijk maar ja daar was ik wel aan toe.
Nu is het  weer normaal 28 dagen.

Zo zie je maar bij iedereen is het weer anders

Succes
Joanna

Terug
Bovenaan