hoe lang duurde het bij jullie???

A

Anoniem

Guest
ff een vraagje
mn dochtertje is nu 5,5 maand. ik heb bij de fysio gelopen voor mn bekkenbodem. die was aan de slappe kant. ik heb nooit een sterke bekkenbodem gehad maar nu was het echt mis. nu het volgende. ik ging vanavond dansen en dat ging echt voor geen meter. we moesten een bepaalde oefening doen en dat deed zo zeer bij mijn schaambeen. kan dat nog te maken hebben dat mijn bekken te soepel zijn?? dat het nog door de bevalling komt? en hoe lang duurde het bij jullie voordat het weer goed was??? verder heb ik er weinig last van. laatst een keer toen ik haast had en mij verstapte toen schoot het er ook in. maar verder merk ik er niks van. wie herkent dit???

groetjes sibje

Hoi Sibje.

Mijn dochtertje is nu ruim 8 maanden en ik heb het nog.
Bij mijn eerste zwangerschap niets aan de hand, maar bij mijn dochtertje was het mis.
Ben toen vroegtijdig gestopt met werken.....
Maar goed... wat jij beschrijft heb ik dus ook nog steeds.
Ik ga nog steeds naar therapie er voor. Niet meer elke week, maar om de maand een keer.
Zonder gaat gewoon echt niet. Ik ben zelfs een dag minder gaan werken omdat het niet gaat. (heb een staand beroep, vandaar)

Ik weet niet of jij therapie hebt ? misschien wel een idee, want dan krijg je oefeningen die je helpt alles sterker te maken.
Het kan dus lang duren en het is niet abnormaal dat jij het nu nog heeft.
Heel veel succes !

Liefs van Irene mv
Bjorn 07-01-03
Anka 08-05-07

Sorry....had er even overheen gelezen dat je ook fysio hebt gehad.  

Terug
Bovenaan