hoe lang duurde het dat jij ongi werd na verwijderen mirena (spiraal)

hallo meiden

hoe lang duurde het dat jullie ongi of zelfs zwanger werden na het verwijderen van je spiraal?
de mijne is op 28 augustus eruit gehaald omdat we een een kindje willen. dus nu maar afwachten.

groetjes desiree

Hoi Desiree,

Ik heb mijn mirena 31 juli laten verwijderen tijdens mijn menstruatie.
Hierna werd ik vorige week weer ongesteld, na 30 dagen. (jammergenoeg )
Het ligt denk ik ook aan je eigen cyclus.
Ik hoop dat je snel zwanger bent !

Hallo,

Ik heb 30 aug m'n mirena laten verwijderen en had na 2 dagen een aantal dagen wat bloedverlies, toen na een week weer, ditmaal zo'n dag of 5 en dat is nu 28 dagen geleden (heb dus vandaag, als ik uitga van een cyclus van 28 dagen) m'n NOD. Heb gedurende de 4 jaar dat ik de mirena heb gehad nooit m'n cyclus in de gaten gehouden en heb dus geen idee, wel heb ik, denk ik, op dag 10 m'n ei gevoeld en zou ik dus een kortere cyclus hebben en nu een aantal dagen "overtijd" zijn, Spannend hoor, ik wil morgen ochtend testen.

Liefs Glaskraaltje

Ik heb mijn spiraal er op 24 augustus uit laten halen en op 27 augustus werd ik ongesteld. Ik dacht eerst dat het zomaar wat bloedverlies was maar het heeft echt 7 dagen geduurd.

Ik hoop dat je snel ongesteld wordt! Je kan nu trouwens al wel zwanger raken hoor!

Succes.

Gr Mila

hey hallo

wat een snelle reacties zeg.
na dat me mirena verwijderd werd had ik meteen een bloeding maar dat kwam ook meer doordat het wat beschadigd werd. ik ben nog niet ongi geweest wel heb ik vanochtend beetje bloed verloren mmmm   (zal toch geen innestelings bloeding zijn geweest)
dat ik de mirena had ben ik ook niet meer ongi geweest dus nu maar afwachten.
ik weet ook dat je na het verwijderen ook meteen zwanger kan worden dus ik wacht het wel af als het me te lang duurt dat ik ongi word ga ik maar snel een testje doen.

groetjes dees

Hoi,

Ik heb hem op 4 juli laten verwijderen en werd 2 dagen later een volle week ongesteld.
Helaas 2 weken later weer maar veel minder heftig.
Daarna duurde het 5 weken voordat ik weer ongi werd maar mijn man is in het buitenland dus kan niet zwanger worden op dit moment  .
Daar kan ik je dus geen advies over geven.

Groetjes Anna

Hoi
Bij mij is de mirena er begin mei uitgehaald enecht meteen zwanger volgens de bereking, niet ong geweest.
Ik kan het nu 16 weken zwanger nog steeds niet geloven, bij mijn eerste duurde het wel wat langer en ginger er 2 miskramen aan vooraf ik had toen geen mirena.
Dit is tot nu echt een wonder

Terug
Bovenaan