Hoe lang duurde het vanaf het moment dat je het hoofdje zag, tot aan de geboorte?

Hallo,
Dit is misschien een beetje raar maar hoelang duurde het vanaf het moment dat je het hoofdje van de baby zag tot aan de geboorte?
Bij mij 1,5 uur !

Op een begeven moment zag je het hoofdje al, maar het kindje was met nog niks de vagina uit dan hè.. En 1 uur later kwam het hoofdje uit de vagina en toen duurde het nog een half uur voordat de rest van het lijfje kwam.. want ze zat klem met een hand ofzoiets..

xx

mmmm bij de jongste heb ik 7 minuten geperst vanaf het moment dat ik 'groen licht' kreeg (10 cm ontsluiting dus) tot hij op mijn buik glibberde... dit was in 2 persweeen en volgens mij zagen ze na de eerste x persen het hoofdje al... dus laten we het bij mij op 7 minuten houden, maar waarschijnlijk iets minder zelfs nog....

ik heb ongeveer een uurtje geperst

maar ik weet wel nog wanneer ze het hoofdje zagen het heel vlot ging

het hoofdje kwam eruit en heel snel de rest

en ik maar denken dit gaat nog uren duren

ik was echt verrast dat het zo snel ging

maar wat een leuke verrassing!!!!!!!

toen het hoofdje stond durfde ik niet meer te persen omdat ik bang was dat ik doormidden zou scheuren.toen hebben we met een spiegel het bolletje met haartjes zitten bewonderen en toen zei de vk:kijk maar eens wat er gebeurt als je perst.na 3 keer was hij er dan toch.(zonder scheuren,jippieieie).ik heb in totaal een kwartier geperst waarvan dan ongeveer 5 tot 10 minuten het hoofdje zichtbaar was.
een half uur voor t lijfje geboren word??slik..je verteld het vrij nuchter,ben je dat ook,of was het traumatisch?

Hallo, ik ben bevallen van mijn derde kindje op 15 Mei en de bevalling duurde in totaal 4 uurtjes waarvan de persweeen 15 minuten en de uitdrijving 3 persweeen, geen hechtingen geen scheurtjes maar dat zal wel te maken hebben met het feit dat dit mijn derde kindje is.mar bij de eerste ook drie persweeen en de tweede was dit vier persweeen het waren geen reuzen dus dat helpt ook wel de kleinste die was 2900 de grootste de derde 3330.. en ik ben drie keer ingeleid met infuus dus deze weeen zijn ontzettend snel en hard en bijna ook niet op te vangen misschien heeft het daar ook aan gelegen.

Bij mij duurde het 3 persween, zo 5 min. Eerste wee helft van de hoofje, 2de wee de hoofje helemal, en bij de derde wee zij ze en nu komt de baby.Ik dacht dat ik het verkeerd heb begrepen maar de kleine lag al op mijn buik.De bevaling is begonen op 1 uur s'nacht met gebroken vlizen en de kleine is 18.05 geboren.

Groetjes 21w 1d

ik weet het niet meer, ik weet wel nog dat ze gezegd hebben dat ze hoofdje zagen en gevraagd of ik het wilde zien (leek me doodeng dus ik wilde niet kijken). Ik heb in totaal 75 minuten geperst, ik had wel weeen maar geen persdrang, uiteindelijk heeft de vk geknipt en de gyn hem eruit geduwd want ik zat erdoor heen. Ik hoop dit keer dat het persen wat vlotter gaat want ondanks dat ik het minder pijnlijk vond, was het super vermoeiend.

Terug
Bovenaan