hoe lang duurde het voordat jullie ongi werden na stoppen pil??

A

Anoniem

Guest
ik ben nu nl. al ruim 2 maanden gestopt met de pil en mijn cyclus wil maar niet op gang komen.Vorige keer(heb al een zoontje van 19 maanden)werd ik gewoon na 30 dagen ongesteld en bleef mijn cyclus regelmatig.Heb wel al 5 weken buikpijn(gevoel van ongi zijn)en pijn in de onderrug.De zwangersschapstest van 2 weken geleden was negatief....Ben nu nieuwsgierig naar jullie ervaringen,groetjes

Hoi,

Ik lees op het forum eigenlijk best veel die later ongi worden als anders. Bij mij is het net andersom, ik krijg het eerder als toen ik aan de pil was. Is ook wel verevelend, maar ja, dan weet je wel weer waar je aan toe bent. Wachten is echt frustrerend.
Ben benieuwd voor verdere reacties.

Groetjes Nada

hallo
ik ben eind april gestopt met de pil. 1x ongesteld geweest (stopweek) en daarna niets meer. ik ga ook 1 aug naar de gyn terug. (ben daar al onder behandeling gelukkig) verder heb ik wel een duidelijke eisprong (lees PIJN!!) heb wel overleg gehad met huisarts en die zegt dat je gewoon vruchtbaar bent als je een eisprong hebt.
nou ik wet het allemaal zonetniet hoor!!
groetjes ini

Hoi Sas

ik ken het ik ben eind april gestopt met de pil en werd het daarna ook niet.
Ik ben toen naar de HA gegaan omdat ik zoveel pijn had.
Ik heb toen medicijnen gekregen een kuur van tien dagen en dat heeft perfect geholpen
ik ben ongesteld geweest en ben van aalle klachten af.
Nu voel ik dat ik ongi moet worden dus ik denk dat het bij mij nu allemaal vanzelf
op gang gaat komen.

Groetjes Simone.

hoi

na de laatste pil ben ik netjes na 4 dagen ongi geworden. en de daaropvolgende pilloze maand na 29 dagen.
daarna ging het ff anders namelijk 47 dagen en ik zit nu alweer op de 48e dag! gggrrrrr.
zal ook wel een soort ont/gewenning zijn voor je lichaam.

groetjes esther

Hoi hoi

Ja het klopt het kan wel een jaar duren voordat alle exra hormonen van de pil
je lichaam uit zijn. Tegenwoordig is het zelfs zo dat er twee jaar voor staat
voordat een vrouw zwanger raakt. En bij de een is het veel korter en bij de ander kan het nog langer duren dan twee jaar.

Groetjes Simone.

hallo dames,bedankt voor jullie reacties maar ikzelf heb er niet veel meer aan.Net uit nieuwsgierigheid toch nog maar een test gedaan enPOSITIEF.Snap er echt helemaal niks van,heb totaal geen kwaalltjes(vorige keer wel heel erg) en bij de vorige test was het negatief terwijl ik toen ook al tien dagen over tijd was.Ben echt super blij!!maar het irritante is,ik zit hier alleen,mijn vriend heeft nachtdienst en ik wil het hem niet over de telefoon vertellen,kan haast niet wachten tot het 7.00 is,jullie allemaal heel veel succes,groetjes

hoi sas!!
GEFELICITEERD!!!

hartstikke mooi voor je!! nog even en je vriend is thuis, veel succes en plezier.

liefs janine

Terug
Bovenaan