Hoe lang duurde jullie eerste echte ongi?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben  8 juli gestopt met de pil en werd daardoor 13-7 ongi.
Tot op heden ben ik nog steeds niet voor de 'echt' ongi geworden en ben nu op dag 37.
Ik heb vandaag voor de tweede keer getest maar negatief.
Hoe lang duurde het bij jullie voordat je 'echt' ongesteld werd?
Ik heb 10 jaar de pil geslikt.

x Essie

Hoi Essie,

Mijn eerste ongi was keurig na 28 dagen,maar daarna werd het steeds langer wachten,31 dagen en de laatste keer 32 dagen...dus je kan er niet echt iets van zeggen.Ik heb zelfs 18 jaar de pil geslikt...pff als het ontpillen daardoor zolang duurt heb ik nog wel effe te gaan.
Ik zit dus nu in ronde 4,maar heb me voorgenomen om de volgende keer pas na een week overtijd   te gaan testen,hoop dat ik mijn geduld dan kan bewaren....

Veel succes!!

Liefs,Swinnie

Hoi Essie,

Je kan eigeblijk niet zeggen wanneer je ongi komt bij iedereen is dat heel verschillend. Ik heb 14 jaar de pil geslikt en na het stoppen met de pil was ik gelijk weer regelmatig ongesteld 28/29 dagen. Je kan niets anders doen dan wachten en als het nou echt heel lang gaar duren zou ik de dokter eens bellen.

Ik wens je in iedergeval suc6

gr,
Lin

Het duurde bij mij precies 30 dagen.. en als ik me goed herinner klopt dat aardig met vroeger.. volgens mij had ik toen ook altijd een iets langere cyclus.

Ik zou zeggen wacht nog een weekje, doe nog eens een test, is die dan nog negatief, dan bel je je ha even.

Liefs Julia

Hoi,
hij mij duurde het 8 weken. Werd er helemaal onrustig van. Had verwacht dat het gewoon na een week of 4 zou zijn, omdat ik voor ik de pil slikte (8 jaar terug) heel regelmatig ongesteld was. Maar helaas, het duurde dus een stuk langer. De tweede keer duurde 5,5 weken. Ben nu in ronde 3, dus maar even afwachten. Hoop dat je er wat aan hebt. Het kan geen kwaad trouwens, je lichaam moet gewoon even wennen. Dit kan een  maand tot een jaar duren vertelde de huisarts me.
Succes
Lies

nou de 1e echte ongi na de pil duurde 53 dagen! en daarna ( nu dus) duurt het al 3 maand en nog niet ongi!!! kus kus

hoi hoi

ik ben zo'n doos die alles precies bijhoud haha.
ben maart 2005 gestopt en mijn eerste pilloze ongi kwam na 47 dagen, daarna 52, 38 en 37 dagen.
Tja das mijn gemiddelde nu. 37 dagen .
ik ben 6 jaar aan de pil geweest en mijn cycus was daarvoor super regelmatig op 30 dagen. ben benieuwd of dat ooit nog terug komt.

succes!
groetjes esther

Terug
Bovenaan