Hoe lang duurt 4 maanden slaapregressie?

<p>Hallo! Hoe lang duurde bij jullie de 4 maanden slaapregressie? Mijn dochter gaat er momenteel doorheen, 4 nachten op rij is ze vaak wakker. Vannacht wel weer goed geslapen van 00.00-6.00u. Normaal sliep ze van 23.00-7.00/7.30u. Tips?? </p>

Hey, ik wil je alleen maar zeggen het komt goed, daar heb je nu helemaal niks aan dat begrijp ik ook wel. Bij onze dochter heeft dit 6 weken geduurd voordat xe weer een beetje zichzelf was. In de oei ik groei app staat dat het ook ongeveer 6 weken duurt.
Sterkte en probeer het vooral niet allemaal alleen te doen.

Oh dat kan wel weken duren. En doorslapen is ook geen garantie voor de toekomst. Dit soort periodes zullen er de komende maanden/jaren altijd bij zijn. Niet druk over maken. Gewoon je rijtje oorzaken af gaan en verder go with the flow. Ook als er plotseling wel weer even een nachtvoeding nodig is. Want dan slapen ze vaak wel nog even lekker verder. Als het nodig is, dan is het nodig. Meebewegen geeft de minste stress.

Eens met Lewis. Kan weken duren en doorslapen komt en gaat de komende maanden/jaren, echt!! Ik geloof nooit zo in slaapregressies. Ik geloof dat ze soms een periode goed slapen en dan wekenlang weer niet. Mijn beide dochters sliepen met 3 maanden door, met 4 maanden was dit voorbij en dit ging door tot 2 jaar! De jongste is nu 2 jaar en 4 maanden en we slapen nog steeds niet elke nacht door hoor. Doorslapen komt en gaat, heel normaal in het leven van baby's en peuters!

Terug
Bovenaan