Hoe lang duurt een ovulatie?

<p>Hoi dames,</p><p> </p><p>Wij proberen zwanger te worden en heb  7 dagen getest met ovulatietesten van clearblue en heb al 7 dagen een knipperende smiley.</p><p> </p><p>Hoe lang duurt bij jullie ongeveer de vruchtbare periode?  En op welke dag konden jullie de piek vinden dmv testen?</p><p> </p><p>Groetjes</p>
 
Normaal gesproken duurt de LH piek 1 a 2 dagen. 7 Is dus echt wel heel lang! Weet je zeker dat je niet al zwanger bent? Ook dan kan de ovulatie test positief aangeven en dus ook positief blijven. Ik zou er een zwangerschapstest tegen aan gooien :)
 
Hey,
Pas als je een smiley hebt die niet knippert komt je eisprong binnen 24-36 uur, dus ik zou nog even doorgaan met testen.
Veel succes!
 
[quote quote=10250176]Inderdaad nog even blijven testen, ik heb ook wel eens heel veel knipperende smileys gehad, uiteindelijk komt die vaste smiley.[/quote]
En wat is heel veel? Lees op de cb site dan na 9 dagen testen dit geen zin meer heeft namelijk
 
 
Bij mij duurt de vruchtbare periode zo een 8 dagen. Ik heb eerst 6 dagen opbouw in vruchtbaar slijm. Dan de 7e dag de LH piek. Deze is bij mij overigens ontzettend kort dus makkelijk om te missen. Ik moest echt altijd 2 keer per dag testen om hem te pakken te krijgen. Dan de dag daarna nog vruchtbaar slijm en dan was het voorbij en werd alles helemaal droog. In totaal 8 dagen dus. Dit was bijna iedere cyclus hetzelfde. Heel soms een dagje korter.
 
Gelukkig dat ik dan niet de enige ben. Ik heb vanochtend weer getest en ook deze was weer met een knipperede smiley. Al had ik gisteren en vannacht wel redelijk wat pijn in mijn onderbuik en wat meer steken in mijn liezen.
 
We gaan het zien. Ben zeer benieuwd of het gelukt is.
 
Terug
Bovenaan