hoe lang duurt het vloeien na een bevalling?

Hoi,

Ik vraag me af hoe lang het normaal gesproken duurt dat je nog bloedverlies hebt na een bevalling? Ik ben vandaag precies 5 weken geleden bevallen van onze dochter en loop nog steeds met maandverband in..2 weken geleden begon het bloed ook weer helder te worden terwijl ik dat juist die week niet meer had (ik verloor toen nog maar oud bruin bloed) Ik dacht dus dat ik al weer ongesteld geworden was maar dat is erg snel na 3 weken lijkt me. Ik heb af en toe ook wat buikpijn. Vind het erg vervelend en vreemd dat dit n u zo is sinds 2 weken. Hebben meer vrouwen deze ervaring?

ps: bij mij is een vleesboom ontdekt met 12wk zwangerschap en die veroorzaakte een bloedverlies van 1.5 liter bij mijn bevalling! De baarmoeder kon daardoor trager samentrekken dan normaal. Wie weet komt het hierdoor??

Hoi Brasil. Ik vloei nu sinds een dag of 4 niet meer en ben dinsdag 6 weken geleden bevallen. Ik herken die buikpijn wel had ik ook vanaf week 4. Het was weg maar kwam weer terug. Je kan ook weer meer bloedverlies hebben als je meer onderneemt. Bij mij was het weer extra terug toen ik het huis even flink onderhanden had genomen.
Wat je vleesboom betreft kan ik niets zeggen.
Wanneer moet je voor controle naar de gyn of verloskundige? Anders even bellen voor een vervroegde afspraak ik loop nog steeds met een open plekje ten gevolge van de knip en heb ook een vervroegde afspraak gemaakt.

Sterkte groetjes Macka

Terug
Bovenaan