hoe lang duurt het voordat je cyclus weer opgang komt na een miskraam?

hallo,
misschien wel hele rare vraag hoor maar,
heeft iemand enig idee hoe lang het duurt voor dat je cyclus weer op gang komt na een miskraam? kun je de bloeding van de miskraam zien als ''ongesteldheid'' en vanaf die 1e dag weer verder rekenen of moet je eerst weer keer echt ongesteld worden?
groetjes

Hoi Rappy,

Ik heb 2 keer een mk gehad en beide keren was het verschillend. Bij de 1e mk was het met 4-5 weken al weer goed. Helaas na de 2de mk is het een beetje een rommeltje geworden met m'n cyclus, het duurde zo'n 9 weken voor ik ongi werd en er zit geen regelmaat in. Kwestie van geduld vrees ik....

Liefs Lientje

Hee Rappy,
heb 4,5 wk terug een miskraam gehad, en ben dinsdag ongesteld geworden, dus een cyclus van 4 wkn. Hoop dat t zo blijft, was voor mn zwangerschap onregelmatig ongi.
Heb je net een miskraam gehad?
Ik heb gerekend vanaf dé dag van mn miskraam.
Hoop dat je er wat aan hebt.
Greetz Jannie

mijn ervaring hierin is, dat ik een miskraam kreeg en de maand erna was ik weer zwanger, dus bij de vk moest ik idd de datum aanhouden van bloeding van de miskraam. hun hebben dat gewoon gezien als eerste dag van de mentruatie en later klopte het dus ook gewoon, de duur van mijn zwangerschap. weet niet of het vaker voorkomt of dat ik gewoon heel erg geluk heb gehad dat het alweer zo snel raak was. ik ben inmiddels 14 weken zwanger.

groetjes sheila

hallo,
ik heb op 5 feb.2010 een miskraam gehad en ben op 6maart 2010 voor eerst ongi geworden na me miskraam. ik verlies veel bloed nu.weet niet precies wanneer me cyclus weer normaal loopt. me huisarts kon dat ook niet zeggen tegen me.
gr.s.

s.c. uleman,

voorlopig zal ik me daar even geen zorgen overmaken, je kan tussen de 3 en 7 dagen bloedverliezen bij een normalen ongi en het kan zijn dat je lichaam bezig is met zichzelf te reinigen, mbt de miskraam. Het bloedverlies is ook bij iedereen verschillend. Ik heb nml op 22 januari een curretage gehad en had mijn 1e ongi pas op 25 feb en erg weinig bloedverlies en een beetje bukpijn en rugpijn. Hopelijk heb je hier iets aan. Als je je zorgen maakt kun je altijd nog even de vk bellen.

Hoe voel je je verder?
Sterkte!

Liefs Fre

lieve Fre,
ik voel me moe soms en me huisarts heeft ook wat spanning in me buik gevoeld.verder bloed ik nog en volgens me huisarts moet ik dit als een eerste ongi zien na me miskraam.Ze vond me alleen in me praten onzeker overkomen.Ja het is ook niks ik ben 40 jaar was voor het eerst zwanger en dan zo snel al een miskraam krijgen ik ging net naar me tweede maand toe.en raakte toen al kwijt.
gr.s

Terug
Bovenaan