Hoe lang duurt ovulatiepijn??

Hallo!!!

Ik had volgens alle berekeningen zaterdag mijn  en heb netje geklust.Sinds zaterdag ook war last van steken rechtonderin en zondag ook vandaag werd het meer en baarmoeder was moeilijk te voelen. Hoelang houdt ovulatie pijn aan?
En als je evt bevrucht bent voel je dit dan nog?

Alvast bedankt groetjes lili

Hoi Lili,
Als je ei echt zaterdag gesprongen is heeft het geen zin meer vandaag nog te klussen (nouja, als je het voor het maken van een kindje doet dan he!). Je eitje leeft maar een een paar uur namelijk. Maar misschien is je eisprong wel later en heb je daarom nog steeds last. Hoe lang die pijn kan aanhouden ligt per persoon verschillend. Bij mij was het altijd een dag of 3 en dan was het opeens weer weg.
En ze zeggen dat sommige vrouwen het kunnen voelen als ze bevrucht zijn, maar daar geloof ik niet zo in.
Hoop dat jullie van het weekend iets heel moois hebben verwerkt.

Succes!

TeHa

Hoi Lili,

De ene keer voel ik het wel, de andere keer niet. Vorige maand echte steken in mijn buik, helemaal gezwollen. Deze maand nergens last van. Heb nu 2 keer ovulatietesten gebruikt en als het aangeeft dat je je eisprong hebt is je ei nog 48uur (volgens CB test) vruchtbaar. Ik hou het maar op 24 uur. Daarna niet meer nee dan heeft het geen nut.
Succes en ik hoop dat het bij jullie raak mag zijn!!

Groetjes van Suus.

Hoi Lili,
Ik weet niet of de pijn ophoudt zodra je eisprong is geweest.
Ik had volgens babybrabbel.nl zondag m'n eisprong moeten hebben maar ik voel nu nog "pijn". Maarja, aangezien mijn cyclus absoluut niet regelmatig is kan het een dagje meer of minder schelen. Aan ons zal het deze maand niet liggen. We hebben netjes om de dag geklust.
Wanneer is jou NOD?? De mijne 6 november.

Groetjes!

Hallo!!!

NOu gisteren ook nog pijn gehad en vanmorgen nu word het eindelijk beetje minder. Zelfs hoesten was pijnlijk en gaan zitten ook.
Volgens babybrabbel had ik dus mijn ei zaterdag en nod 5 november maar denk dat zij er ook naast zitten en alles dus ietsje opschuift. Ach ja we zullen zien wat er gebeurt.
Durf er niet meer op te hopen dan is de teleurstelling ook minder groot. Hoop ik ...
Ga nog ff kijken of ik ergens iets vinden kan over pijnlijke eisprongen

Liefs nathalie

Hoi lili

IK had altijd voor, tijdens en na mijn ei pijn. En de pijnlijkste keer was het raak bij ons. Tot 5 dagen na mijn vermoedelijke ei had ik die keer echt last. Weet niet of hij later dan verwacht was, aangezien ik nu zwanger ben. Maar als hij bij jou vandaag gesprongen is, en afgelopen zaterdag geklust, heb je best nog een kans hoor, met gezond zaad!!

Ik duim voor je

liefs janine

Terug
Bovenaan