Hoe lang emotioneel na Pregnyl 5000 spuit

<p>Hoi allemaal,</p><p>Dit is de eerste keer dat ik hier iets plaats, dus mocht hier al een vergelijkbaar onderwerp bestaan, mijn excuses hiervoor.</p><p>Mijn man (34) en ik (33) proberen nu al 2,5 jaar zwanger te worden. Na een kijkoperatie + tubatest die beide goed waren, begonnen met onze eerste IUI ronde met vanaf dag 3 t/m dag 14 Fostimon 75 spuiten. 29e oktober om 06:00u heb ik de pregnyl spuit mogen zetten en de 30e had ik om 11:45u de inseminatie. Nu inmiddels 6 november, behoorlijk emotioneel en moe. Ben nu ook jarig en kreeg een lief berichtje waar ik meteen van moest huilen. Net zo lekker gekookt dat ik weer moest huilen. Ik snap er niets meer van, heb sinds gisteren avond en vandaag lichte buikkrampen, maar ik heb al 2,5 jaar een cyclus van exact 28 dagen. Nog nooit te vroeg of te laat geweest op 1x na. Dus ik zou pas de 12e weer ongesteld moeten worden en mag pas de 13e testen. Komt dit allemaal nog door die Pregnyl spuit of word ik gewoon vroeger ongesteld door die hormonen?</p><p>Alvast bedankt voor jullie hulp/advies</p><p>Groetjes,</p><p>Suzanne</p>

Hi Suzanne,
Ik heb om hopelijk zwanger te raken ook hormonen moeten spuiten. Weliswaar niet dezelfde als jij. Hormonen kunnen gekke dingen met een vrouw doen, dus best kans dat dit een nasleep is van de pergynil. Ik werd ook altijd erg emotioneel en dat duurde best een tijdje... Ik had op een gegeven moment zelfs tranen in mijn ogen bij reclame van page, vanwege de puppies ? En dat terwijl ik nooit huil bij een film oid.. 
Succes en ik hoop voor je dat je binnenkort een positieve test in je handen hebt!

Hey,
Bedankt voor je snelle reactie! Ja ik word gek van die hormonen. Maar de meeste mensen zeiden dat het normaal niet meer zo erg zou moeten zijn na een week, alleen de eerste aantal dagen. Maar ieder mens is natuurlijk anders. Ik ga er echt niet van uit dat het de 1e keer meteen raak is. Dus vandaar dat ik mijn geld op de pregnylspuit of ongesteldheid zet hahaha.
Ja alles op tv is nu zielig. Zelfs moeten huilen om die dinosaurus die de boot net niet haalde bij jurassic world 2. Ondanks ik weet dat het nep is. Mijn man lag helemaal in een deuk. Moest alleen maar harder huilen. 
Ach we gaan maar weer afwachten.

Terug
Bovenaan