hoe lang even rustig aan doen

A

Anoniem

Guest

hoi meiden dat jullie inseminatie hebben gehad   hoe lang blijven jullie dan thuis van het werk want ik heb nu nog behoorlijk buik pijn en gisteren inseminatie gehad   nou ik doe maar even heel rustig aan   ik durf ook bijna niks te doen je moet er zo veel voor onder gaan en ben doods bang dat het dan weer verkeerd gaat   nou als er meiden zijn die dit ook wel hebben dan hoor ik het graag van jullie nou ik wacht wel af

Hoi Annebel,

Vervelend voor je dat je nog steeds buikpijn hebt.
Ik heb  22 maart mijn eerste IUI gehad en ben daar ook zwanger van geworden. Ik was 7 wkn zwanger maar helaas is dit geeindigd in een miskraam. Hier kan je helemaal niets aan doen. In een zwangerschap kan het al snel misgaan in de eerste 12 wkn (de crusiale wkn). Rond de 6 / 7 wkn wordt het zenuwstelsel en het hartje aangemaakt en als daar iets niet goed gaat, wordt het afgestoten door je lichaam.
Na mijn eerste IUI heb ik helemaal geen buikpijn gehad (wel van de eicelpunctie vooraf, ik had namelijk 5 rijpe eitjes waarvan er 3 weggezogen zijn) en ben die dag thuis gebleven maar ben daarna gewoon weer gaan werken. Je moet er alleen op letten dat je gezond leef, (gezond eten, niet roken en alcohol drinken en koffie met mate enz) maar voor de rest kan je gewoon leven zoals je normaal leeft.
Als het misgaat gebeurd dat toch wel, ook als je de hele dag stil op je bed blijft liggen (bijv).
veel succes de komende 2 wkn op het wachtbankje, het wordt nu spannend voor jou.

Kruimel

Terug
Bovenaan