hoe lang gaat het nog duren met 2 cm ontsluiting?????

hallo.

ik zal me eerst even voorstellen.
mijn naam is silvia vorig jaar bevallen met keizersnee in januari.
ik ben nu zwanger van ons 2e kindje.
ben nu 37 weken en 3 dagen zwanger.
zindts donderdag zijn we er achter gekomen dat ik 2 cm ontsluiting heb.
want die nacht heb ik niet kunnen slapen van de weeen.
zo rond 6 uur werd het rustig en ben ik in slaap gevallen en heb niks meer gevoeld ja op harde buiken na.
nu ben ik het echt bue met al die hardebuiken en pijn in de rug en opgezwollen benen.
maar ik wou vragen hoelang je met 2 cm ontsluiting kunt lopen.
elke keer denk ik dat mijn vliezen zijn gebroken maar dan is het toch niet waar.
en ben er zo mee bezig dat ik er zelf gek van word.
wat moet ik nou en hoe lang gaat dit zo door?????
word gek van me zelf en heb nergens geen zin meer in.
wie weet raad????????

groetjes silvia

Hee meid, dat is niet echt te zeggen. Ik had zelf eerst een week lang 1cm toen een paar dagen 2 cm. Ik heb weken lang voorweeen gehad. Uiteinderlijk is onze dochter met 41 weken en 1 dag geboren. Ik was het ook goed zat.
Ik heb wel eens een keer gehoord dat een vrouw begonnen was met de bevalling en 5 cm had en toen stopte het. een week later begon ze opnieuw!!
Dus ik denk niet dat het was zegt over wanneer je gaat bevallen.
Heb je al wat geprobeerd om het op te wekken. Vaak is dat het laatste zetje, als je lichaam er al klaar voor is.
Bij mij helpte niks helaas, maar ik heb veel gelezen over vrouwen waarbij het wel op gang kwam.
En dan moet je denken aan, wonderolie, binnenste van een annanas, chinees eten, klaarkomen, en sex in het sperma zit een hormoontje dat weeen kan opwekken.
Het laatste konden wij echt niet meer, ik had het wel graag willen proberen.

Succes met de laatste loodjes

Ris

Dat is idd echt niet te zeggen hoe lang je rond kunt lopen met 2cm ontsluiting.
ik ben vandaag 41+3 dagen en loop al 6 weken rond met 2cm ontsluiting. Ben ook inmiddels al 2x gestript zonder enig effect. Vandaag weer afspraak bij de vlk voor een controle en dan gaan we bellen naar het ziekenhuis voor een afspraak te maken om in te laten leiden want het duurt nu wel erg lang allemaal. 

Terug
Bovenaan