Hoe lang gedragen?

Met hoeveel weken zijn jullie bevallen?
Bij mijn dochter ben ik inheleid met 33 weken wegens hellp syndroom. Ben benieuwd of jullie 40 weken hebben gedragen. Hoop in ieder geval dat deze kleine zich niet voortkjdig aankondigt.

bij de eerste 40+2

nu gok ik op 38+5. mijn zus had die datum van een paranost gehoort. Zij heeft haar kindje laten verwijderen op 28 april (een paar jaar geleden) en die paragnost zegt dat het kindje terug komt in de familie op een haar bekende datum.

Maar het maakt mij niks uit. Of liever gezegt : blijf zo lang mogelijk zitten !!!!

We zijn nog 2 weken druk bezig met carnaval en daarna moet ik nog beginnen met alles in orde maken voor de bab y....beetje laat. Dus laat die baby maar even wachten ;-)

Yep hier ook, baby kamer is vdg geleverd. Maar we krijgen ng bezoek dus kan d kamer ng niet leeg maken ( er staat ng een 2 persoons bed ) en d baby kamer opzetten. Denk dat ik wel al deze week het bedje bij ons op de kamer zet dan kan ik kijken of de matras nog past.
Kinderwagen heb ik ng ma
xi cosi ook, nu ng alleen een box . Die zal ik wel rustig eind deze maand kopen. Voor d rest heb ik al alles in huis. Nog 3 1/2 week werken en dan hoop ik te kunnen genieten de laatste weken van d zwgerschap

ik heb me eerste gekregen met 38 weken.
en de 2de met 40+5 weken.

ik heb het baby kamertje besteld, maar de fabrikant had het nog niet geleverd bij de zaak,en het zou eerst begin maart binnen komen, nu had ik afgelopen week gebeld of ze al wisten wanneer,en zeiden ze me leuk aan de telefoon..
ohh mevrouw het word begin april eind april...
ik zeg dan hoop ik dat ik hem eind april heb wan tdan kan me vriend het in elkaar gaan zetten,en ik de kleertjes wassen...hahaha..grrr is al wat voor mij zo op het laatste moment....
maar verder heb ik nu alles..afgelopen week hadden ze de kinderwagen en box bezorgd,gelijk maxi cose gekocht..
alleen nog maar wat kleine spulletjes en dan ben ik klaar...

Ons dochtertje Silvy van net 2 jaar is geboren met 34 weken en 3 dagen zwangerschap.
Ik ben nu 30 weken zwanger en we hopen dat de kleine meid nu wat langer in de buik blijft zitten dat is afwachten.

Liefs

Lois is met 40 + 2 weken geboren.... we wachten af deze keer... ik hoop dat ik niet ga overlopen en natuurlijk niet voor de 37 weken beval.

Wij hebben bijna alles al klaar. Wiegje opnieuw bekleed... supermooi... Lois is over naar haar nieuwe kamer! En de kleine babykleertjes zijn al van zolder, al moet ik de doos nog wel uitpakken.

Vinden jullie het ook zo leuk om alles in te pakken en erbij weg te dromen... ik zie het kleine koppie al zo weer in de wieg liggen... ik heb er zo'n zin in!

onze eerste is met 36 weken geboren.
gelukkig ging dat goed en mocht hij de volgede dag gewoon mee naar huis.
de tweede is met 38 weken ingeleid.
en ons nieuwe kleintje gaat met een keizersnee gehaald worden..

bij ons is alles al klaar gelukkig... en dat terwijl ik pas 28 weken ben hahaha maar goed daar heb ik tenminste geen stres meer van.
de kamer staat helemaal klaar en in gericht.
alles is binnen de kinderwagen en de box alleen de box was beschadigd en die komen ze aankomende donderdag omruilen van de babydump.
dus ik hoop dat die dan wel goed is en in elkaar kan
dan is alles wel klaar alleen de kleertjes nog wassen
en gordijntjes in de babykamer dan zijn we der helemaal klaar voor!!!!
kijk er echt nu al naar uit.. ben zo benieuwd!!

Ik ben zwanger van de eerste, dus ik kan de vraag niet beantwoorden.
Verder hebben wij ook alles ver klaar. Alleen de kleine dingen nog. Ik ben ook pas 28 weken maar vanwege bekkeninstabiliteit niet bepaald mobiel dus zijn we op tijd begonnen.
Ik vind het wel erg spannend wanneer onze kleine meid komt. Kijk er zo naar uit....

Terug
Bovenaan