Hoe lang hormonen in je lichaam na miskraam?

Hey allemaal,

Ik heb vorige week dinsdag (12 feb.), een miskraam gehad  ( ±  6/7 weken) Ik ben meteen weer begonnen met temperaturen (omdat we al wat langer bezig zijn en ik in mei 2007 ook een miskraam heb gehad). M ´n temperatuur blijft hoog en lijkt maar niet naar beneden te gaan. Ook ben ljikt het wel of ik s ´ochtends steeds misselijker word. Waarschijnlijk zijn het nog de hormonen, maar heeft iemand een idee wanneer deze hormonen uit je lichaam moeten/  zijn?

HELP!!

Liefs,
Doornroosje

hoi doornroosje,

de hormonen kunnen soms een paar weken in je lichaam blijven zitten.
bij mij was ik na 27 dagen na de miskraam weer ongesteld,dus dat is erg vlot,maar het kan ook veel langer op zich wachten en heeft natuurlijk ook te maken hoe je cyclus ervoor was.

succes

groetjes mier

Dat kan tot weken na de mk duren is mij verteld.... Zelf had ik na een week of 3 echt zo'n gevoel: ben mezelf weer en vlak daarna voelde ik ook vrij zeker mijn eisprong, dus je zou zeggen: boel weer op de regel.
Maar inmiddels ben ik bijna 6 weken verder na de curettage en nog niet ongesteld.... en ook niet zwanger... dus tja zijn dat nog hormonen of wat is het?!? We wachten helaas maar weer verder af.

groetjes,
Marije

hoihoi,

Ik heb zelf een miskraam gehad op 18 januari. De Verloskundige had gezegd dat ik nu weer een normale cuclus zou hebben. (was bij mij 25 of 26 dagen). Hierna nog steeds niet ongesteld en de verloskundige gebeld wat nu te doen. Zij zei dat ik niet positief zou kunnen testen van de miskraam. Dus na een normale cyclusduur is het hormoon uit je lichaam. Ik heb zelf getest en hoera opnieuw zwanger!

bij mij zei de verloskundige wel dat het wat langer kon gaan duren voordat het op gang zou komen (4 tot 6 weken) was er gelukkig al na 27 dagen,ik had het liever niet gehad natuurlijk want dan was ik weer zwanger maar als het toch moet komen dan maar op tijd. denk wel dat je nog positief kan testen als je te vroeg zal testen en er nog hormonen in je lichaam zitten.

xxx mier

Hai allemaal,

Het heeft ruim twee weken geduurd voordat de hormonen uit m'n lichaam waren, na m'n miskraam.  Ben wel blijven temperaturen. M'n temperatuur ging uiteindelijk toch omlaag en na een week (vorige week) ging 'ie weer omhoog. Ik dacht dus dat ik m'n eisprong had gehad. Hij bleef een paar dagen hoog en sinds zondag is 'ie ineens weer 0,5 graden lager..??

Ik begreep dat je temperatuur na je eisprong hoger wordt en dit blijft totdat je ongesteld wordt. Ik vraag me nu af of ik inderdaad vorige week m'n eisprong heb gehad. Het leek er nl. wel op. Snap er niets meer van. En ben te ongeduldig om af te wachten totdat ik ongesteld word/ kan testen. M'n 'normale' cyclus is nl. altijd erg lang (6  Ã¡  7 weken).  

Kan iemand me meer duidelijkheid geven of heeft ook ervaring met temperaturen?

Liefs,
Doornroosje

hoi doornroosje,

temperaturen is handig om te kijken of idd je eisprong is geweest maar het is geen methode om je eisprong te bepalen.
het temperaturen gaat als volgt; je temperatuur elke morgen rond dezelfde tijd,je moet zp stil mogelijk blijven liggen want dat kan invloed op je temperatuur hebben,je temperatuur elke dag van je cyclus dus ook in je ongesteldheidsdagen.
je temp gaat 2 a 3 dagen na je eisprong omhoog (ongeveer)

groetjes mier

Terug
Bovenaan