Hoe lang houdt de misselijkheid aan?

<p>Hallo dames,</p><p>Momenteel 7 weken zwanger en sinds 5,5 week iedere dag misselijk wat tegen de avond minder wordt. Wat helpt bij jullie tegen de misselijkheid? En hoe lang heeft dit aangehouden bij jullie? </p><p> </p>

Wat vervelend voor je. Bij mij hielp gemberthee met honing. Nouja hielp, nog steeds geef ik bijna elke dag over maar wel een stuk minder. Gelukkig hoef ik nog maar 11 weken. Succes!

Hi meibaby,
Ik werd in week 5 ziek, tot week 23. Iedere dag deed ik niets anders dan spugen. Soms hielpen die groene Granny smith appels wel. Die moet Je met schil eten, schijnt iets in de schil te zitten wat kan helpen. Gewoon kleine partjes afsnijden en eraan knabbelen. Maar wat bij mij echt ging helpen is acupunctuur. Daar ben ik in week 19 mee gestart. Sterkte 

Bij mij werd het tussen week 12 en 14 een stuk minder. Daarna geen last meer gehad en ben nu 39 weken! Veel blijven eten heeft me geholpen, een lege maag zorgde vaak voor nog meer misselijkheid. Succes ermee!! 

Ik ben op advies van verloskundige in week 9 met reistabletjes begonnen tegen wagenziekte, suprimal had ik. Die hielpen mij heel goed! Niets anders hielp bij mij. Was 24/7 kotsmisselijk, veel overgeven en constant kokhalzen.
Moet je even verloskundige en huisarts checken of je die veilig kan blijven gebruiken voor langere tijd. Mocht bij mij wel. Week 14 hield de misselijkheid op. 
Sterkte! Het is even pittig, maar voor een mooi doel! :)

Ik was ook in het begin vanaf week 5,5 super misselijk. Veel spugen en hele dag misselijk gevoel. Tot week 18. Ben nu bijna 28 weken en nu pas aan het genieten. Bij mij hielp het minderen in suiker en vettig eten heel erg en het gaan liggen na het eten bracht vaak wat verlichting.

Thanks voor de reacties meiden! Ik heb vandaag seasick bands gekocht schijnt ook te helpen. De zure groene appels heb ik ook al in huis gehaald. 

Terug
Bovenaan