Hoe lang in de bakerzak?

Hallo!

Mijn dochtertje is een onrustig slapertje en ik heb haar al een maand in de bakerzak. Bevalt prima! Maar ik vraag me af: kan je die blijven gebruiken? Ze is nu 5 maanden en hij wordt een beetje klein, dus ik zit te dubben of ik een nieuwe zal kopen in een grotere maat. Als ik moet afbouwen vind ik dat een beetje zonde....

Belinda
 
Hoi Belinda,
Kan je kindje al omrollen?
Mijn cb adviseerde om de bakerzak vanaf 3mnd niet meer te gebruiken. Je kindje heeft in de bakerzak genoeg ruimte om om te rollen, maar niet genoeg ruimte om zich af te zetten als ze omgerold is. Mijn dochtertje slaapt daarom nu in een winterslaapzakje met lange mouwen. Ze was (en is nogsteeds) erg onrustig, heb haar daarom de eerste 3 mnd ingebakerd met de paccodoeken. Het gaat nu prima in het slaapzakje, misschien is dit dus ook iets voor jou dochtertje.
gr. Eveline
 
Hallo,

Ons dochtertje heeft tot ongeveer 8 maanden  in de bakerzak geslapen en dat ging prima. Mijn c.b. adviseerde juist om het gewoon te blijven doen tot het moment dat je het idee hebt dat het niet meer nodig is. Wij hebben trouwens de grotere bakerzak via marktplaats gekocht. Was echt nog als nieuw en een stuk goedkoper.

Suc6 ermee,
Nicole
 
Ha dat is fijn om te horen, 8 maanden. Ze kan nog niet helemaal omrollen... maar terugrollen al wel dus ik maak me eigenlijk geen zorgen.
Inderdaad is Marktplaats er een goeie tweedehands winkel voor.
Dankjullie voor de reacties.
 
Ha dat is fijn om te horen, 8 maanden. Ze kan nog niet helemaal omrollen... maar terugrollen al wel dus ik maak me eigenlijk geen zorgen.
Inderdaad is Marktplaats er een goeie tweedehands winkel voor.
Dankjullie voor de reacties.
 
Terug
Bovenaan