hoi nicole,
super dat je nu mag beginnen met iui eindelijk, vaak denkt een gyn er makkelijk over die van ons wilde ons ook nog een jaar zelf laten proberen, maar wij vinden dat onzin, want ze heeft zelf gezegd dat we niet spontaan zwanger zullen worden, omdat het zaad zo erg slecht is, dat dit onmogelijk is, dus wij zijn idd ook op onze strepen gaan staan, we moeten nu 24 april weer terug naar de gyn, nu maar afwachten wat ze zegt. maar misschien is het leuk om via msn te kletsen daar is wat meer prive, en kan niet iedereen mee lezen, voeg me maar toe, op remco-danielle@live.nl dan zie ik je wel verschijnen, ik praat op msn ook met wendy, (depri) vind dat je op die manier meer aan iemand hebt.quote: mama van Delani reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-04-2008 13:02:00&apos

);
Hi!
Bij ons in het ziekenhuis moet je minimaal 2 jaar een actieve kinderwens hebben willen ze starten met IUI. Na 3 jaar kom je pas in aanmerking voor ivf.
Wel merk ik dat ze bij "jonge" mensen vaak alles langer uitstellen (onder het mom van: toch tijd zat). Ik zelf ben net 24 geworden en mijn gyn vond het echt niet nodig om haast te maken. Ook zei hij: Je hebt al bewezen dat je het kan, dus....(Ik heb een dochter van 2 jaar, een wonderkindje, want ik heb van mijzelf geen eisprong)
Ik ben echter op mijn strepen gaan staan en nu kan ik, na bijna een jaar clomid met pregnyl, eindelijk gaan starten met IUI.
Succes! En als je wilt kletsten hoor ik t wel!
Liefs Nicole