Ik vraag me af hoeveel uur per dag een baby van ongeveer 2 maanden slaapt. Jasmijn krijgt nu 6 voedingen op een dag ongeveer. om en om kunstvoeding en borstvoeding.
s morgens is ze een uur of 2 wakker, ze ligt dan in de box. soms jammert ze en soms kijkt ze rustig om zich heen.
na de volgende voedingen valt ze gelijk weer in slaap. ze slaapt dan overdag bijna heel de tijd.
s avonds echter is ze minstens van 19.00 uu tot 22.00 uur wakker en als ze dan moe wordt leg ik ze gelijk op bed maar dan is het wel vaak een half uur huilen.
Als ze s nachts wakker wordt voor een voeding dan valt ze wel snel in slaap.
Ik vind het jammer dat ze juist s avonds laat zo wakker is, als ik eigelijk wil gaan slapen.
hoe is dat bij jullie?
en hoe gaat dit naar de toekomst toe?
groeten elke
s morgens is ze een uur of 2 wakker, ze ligt dan in de box. soms jammert ze en soms kijkt ze rustig om zich heen.
na de volgende voedingen valt ze gelijk weer in slaap. ze slaapt dan overdag bijna heel de tijd.
s avonds echter is ze minstens van 19.00 uu tot 22.00 uur wakker en als ze dan moe wordt leg ik ze gelijk op bed maar dan is het wel vaak een half uur huilen.
Als ze s nachts wakker wordt voor een voeding dan valt ze wel snel in slaap.
Ik vind het jammer dat ze juist s avonds laat zo wakker is, als ik eigelijk wil gaan slapen.
hoe is dat bij jullie?
en hoe gaat dit naar de toekomst toe?
groeten elke