Hoe lang kan een cyclus op zijn langst duren????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben nu voor de eerste keer sinds het stoppen van de pil een hele cyclus niet ongi geworden. Toen het bij mij op gang kwam ben ik het drie keer geweest met een pauze er tussen van een week. Nu ben ik dus vandaag al 1 dag overtijd als ik uit ga van een cyclus van 28 dagen. Ik durf eigenlijk nog niet te testen ik wou eigenlijk aankomende maandag testen als er niks gebeurt deze dagen.
Ik heb al drie weken ontzettend last van gevoelige tepels de laatste dagen is de gevoeligheid overdag wel te verdragen maar s'avonds is een drama Ik moet een bh aanhouden voor de stevigheid. Herkent iemand dit!!!  Ben ook moe. Heb totaal geen tekens dat ik ongi moet worden.

Kan iemand mij hier meer duidelijkheid over geven?

Groetjes Russell

Hallo,

een cyclus kan bij sommige mensen wel tussen de 40 en 50 dagen zijn....dus daar ben je niet echt mee geholpen...

Maar die zere borsten, het slapen met een bh-aan, dat kan echt wel met een zwangerschap te maken hebben.
Ik zou als ik jou was gewoon zo snel mogelijk testen als de RD wegblijven, want dat is gewoon het enige wat duidelijkheid kan geven!!!!

Liefs Randy
mama van Ninthe*
11 weken en 3 dgn zwanger

Hoi,

Je klachten geven je niet altijd zekerheid, want ontpillen kan het ook zijn.
Maar als je gevoelige borsten blijft houden en een bh moet dragen.
Ja, dan zou ik er toch misschien wel een testje aan wagen!
Ik zelf ben nu ook een paar dagen over tijd, maar dit is de eerste keer dat ik weer ongesteld moet worden na 10 jaar pilgebruik, dus ik wacht nog even af, ik test misschien zondag.

Succes!
groetjes Patries.

Hoi Patries en Randy,

Ik ga denk ik maandag testen heb het er met mijn vriend over gehad en die is misschien maandag ook vrij vandaar dat ik er maandag een gokje aan waag. Ik moet het hele weekend werken en wil eigenlijk mijn enthousiasme of mijn terleurstelling niet op het werk laten zien als ik s'morgens een test doe, Ben net weer terug van een overspannenheid.

Nou ik hou jullie zeker op de hoogte vindt het super spannend allemaal.

Groetjes Russell

HEEL VEEL SUCCES MAANDAG!!!

we lezen het wel weer, en eh..... werkse dit weekend hihi...

Liefs Randy

Hoi Russel
Ik heb ook ontzettende gevoelige tepels, het doet regematig echt pijn. Ik ben blij met voorgevormde bh's, gewone bh's geven niet genoeg bescherming. Ik ben helaas niet zwanger, maar hopen dat het bij jou wel een teken van een zwangerschap is. Ik duim voor je!!!!
Groetjes, Irene

Hoi Russell,

Heel erg veel succes, met het testen overmorgen!
Ik hoop dat de test positief is voor jullie. Ben benieuwd.
Zelf ga ik denk ik morgen testen, ben dan 6 dagen over tijd. Dan weet ik in ieder geval of ik nog ongesteld moet worden of niet.
Ik moet dit weekend ook werken, dus lekker afleiding. Want het blijft altijd spannend om te testen.

Groetjes Patries.

Hoi meiden,

Nou had een leuke verrassing vanmorgen op het werk... De rode duivels waren er ineens. Was erg teleurgesteld ivm met de klachten die ik had maar aan de andere kant zou het ook wel helemaal perfect zijn he als het nu al raak was. Ik heb nog niet echt mijn goede kleur terug maar dat was de vorige keren ook niet zo we gaan gewoon weer op naar de volgende ronde

Groetjes Russell

Terug
Bovenaan