hoe lang kan het duren?

hallo meiden, Ik kijk al een tijdje op dit forum! erg leuk, maar ook deprimerend! iedereen is bezig om zwanger te worden. Wij zijn nu 4 maanden bezig vandaag ongesteld geworden, baal er van....
ik weet dat het zeker een jaar kan duren. ohh wat een tijd zeg!! en iedereen in de omgeving wordt zo maar zwanger, zo na een maamd of 2 a 3! ik wil gewoon effe ouwehoeren met anderen, die dit ook hebben! tranen met tuiten. omgeving zegt alleen maar: het komt goed, gewoon afwachten! dat is zo moeilijk, hoe gaat dit bij jullie? Ik hoor graag van jullie! Kus Aud

Hee Aud, ik weet precies hoe je je voelt, dat gevoel heb ik al 9 maanden. Wij gaan nu onze 10e maand in, maar blijven hoop houden. Moeten jullie ook doen!! Deze maand niet? Dan misschien volgende maand. Zo denken wij ook, gewoon van maand tot maand. Heel veel sterkte, en kop op, het klinkt lullig, maar het komt allemaal heus wel goed!

Ha die Aud,
Eigenlijk vind ik niet dat ik op dit forum thuis hoor... Zit al op het forum "als zwanger worden langer duurt".
Wij zijn al 1 1/2 jaar bezig, en nog steeds niks! Verdorie wat is dat lang... probeer mezelf telkens weer moed in te praten, maar af en toe is dat gewoon heel moeilijk. Tranen met tuiten, geloof me ook dat gaat vervelen.... dus heb ik geen keus en moet ik mezelf bij elkaar rapen en doorzetten.
Sind ± 2 maanden lopen wij bij een fertiliteits(vruchtbaarheids)-team in het ziekenhuis en dat geeft rust.(het idee dat er nu naar gekeken wordt wat er aan de hand kan zijn) Tot op heden nog niks geks gecontateerd, dus dat is wel fijn. Sta nu op de lijst voor een kijkoperatie, dus we zien wel. Ik hoop voor jullie dat jullie er niet zo lang over zullen doen en dat we elkaar snel tegen komen op het ZWANGERFORUM.
Maar tot die tijd... Heel veel succes.
LIEFS LILL.

hai Leeuw, bedankt voor je snelle mail.
kan niet ophouden met denken, zit steeds te malen. Stel dat het niet lukt.... we hebben binnen onze vrienden kring 2 mensen waarbij het niet lukt......dus steeds te denken dat het bij ons ook niet gaat lukken!
ik hoor jullie wel!
aud

Ik ben vorige week de 11e ronde ingegaan en heb pas afgelopen maand voor het eerst gehuild. Het is heel normaal als je niet meteen zwanger bent maar als je bijna een jaar bezig bent dan ga je toch twijfelen aan je zelf of alles wel goed is. Gewoon hoop houden, ik ken ook genoeg vriendinnen die naar een jaar of anderhalf jaar zwanger zijn geworden.
Marielle

He Aud,
Hetzelfde wat jij neerschreef heb ik ook. om gestoord van te worden. Iedereen om me heen met dikke buik en en wordt zo zwanger. Ik ga nu 5 ronde in. Ben al 30 en velen vragen of het niet eens tijd word. Ik heb afg vrijdag op nod heel veel gehuild en flink wat wijn gedronken en een sigaar opgestoken.(aangezien ik 5 mnd geleden ben gestopt met roken) Ik heb 1 vriendin waar het ook niet echt lukt en bellen elkaar om te steunen.
Ondanks blijven we toch positief, het zal hopelijk toch 1 keer lukken??????/
liefs Annne

Terug
Bovenaan