Hoe lang kan je blijven vloeien na een curetage.

Hoi Meiden,

Hier ben ik weer eventjes..ik ben niet veel op de site..vind het allemaal nog een beetje te confronterend..steek liever nog even mijn kop in het zand en doe alsof er niets is gebeurd..ik weet dat ik dat niet heel lang kan volhouden maar voor nu is het best o.k..ik ben een beetje leeg..alles is gezegd..ben niet boos, niet verdietig, niet happy, niet down..gewoon helemaal niets of juist van alles een beetje..

goed..even een technische vraag..
De dag van de curretage en de dag erna heb ik gevloeid..daarna 5 dagen niet en vanaf 1 week elke dag een beetje soms een dagje niet..niet echt noemswaardig..gisteren en vandaag opeens weer iets meer. Totaal is het het 2 weken en 2 dagen geleden..hoelang kan dit nog doorgaan en wat zegt dat over de duur van mijn cyclus ? Als je vloeit heb je ook geen eisprong..toch ?

liefs issabel

Hoi Issabel,

Ik weet geen antwoord op jouw vraag. Ik was er met een paar dagen vanaf. Maar dit klinkt raar. Neem even contact op met HA of gyn. Misschien kunnen zij je meer vertellen.

Groetjes, Kat

Hoi Issabel,

Ik heb best lang bruinverlies gehad na m'n curretage, ongeveer 3 weken, de eerste week wat bloed zoals bij een lichte menstruatie en daarna dus nog zo'n 2 weken oud bloed. Ik werd wel gewoon na 4 weken ongesteld, dus neem aan dat ik ook een eisprong heb gehad? Heb je nog een nacontrole bij de gyn? Ik heb dat wel gehad, na 6 weken, en toen heb ik ter controle nog een inwendige echo gehad, maar alles was oke en schoon, 'ondanks' de bloeding. Als je het niet vertrouwt moet je gewoon een afspraak maken, maar volgens mij kan het best hoor.
Succes ermee!
Liefs Solleke

Hoi Issabel,

Bij mij ging het ook zo. Ik dacht dat ik er heel snel vanaf was na een paar dagen vloeien en toen een tijd niet, maar toen kwam het toch nog en dat heeft een kleine 2 weken geduurd. Toen weer een week niet en toen begon het ineens weer, maar ik vermoed eigenlijk dat dat m'n eerste ongesteldheid weer was, dat duurde trouwens wel weer 10 dagen, niet heel ernstig maar wel elke dag een beetje.
Binnen 3 weken was ik weer ongesteld (terwijl ik altijd een hele normale cyclus had van 28 dagen) en nu hoop ik dat de cyclus weer normaal is (of dat ik zelfs al weer zwanger zou zijn..........dat durf ik niet hardop te hopen......).

Vervelend is het hè?! Ik denk dat jij ook, net als ik, graag wilt dat het weer 'normaal' is, zodat je weet wanneer je je ei-sprong hebt en wanneer je weer ongesteld wordt.....

Sterkte er mee.

hoi hoi issabel

waarom bel je je gyneacoloog niet even .. dat mag ik altijd doen als ik vragen zou hebben..... want waarom in onzekerheid blijven.....

ik ben 22 juli gecurreteerd daarna twee dagen bijna niets toen van maandag tot vrijdag   best wel veel   gevloeid en af en toe echte pijnlijke buikkrampen.. darna een week lang bruin bloed en bruine afscheiding en daarna niets meer.

ik ben ook benieuw wanneer ik weer ongesteld wordt   (heb er nog nooit zo naar uitgekeken als nu)
het is nu vier weken geleden .

enne hoe jij je voelt zo voel ik me eigenlijk ook wel met en paar uitspattingen daar gelaten... maar over het algemeen voel ik me ook zo

alleen vind ik het heel erg prettig om hier te schrijven en te kijken, vind het fijn om van me af te schrijven.........
tobi

Terug
Bovenaan