Hoe lang last van eisprong?

Hoi Meiden,

Even een vraag waar ik mee zit. Ik heb een cyclus van 33-36 dagen. Mijn eisprong is meestal rond dag 19/20. Nou is mijn vraag, hoe lang kun je last hebben van ovulatiepijn? Bij mij begint het vaak op dag 14 al. Dus ik heb er bijna een week last van. Het begint licht en op dag 19/20 is het het ergst. Heeft iemand dit ook? En zo ja....wat is het resultaat? Ooit zwanger geweest? Of is er iets aan gedaan?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Groetjes Karin

Hoi karin,

Heel herkenbaar.
Ik heb inmiddels 4iui's achter de rug.Helaas zonder resultaat.Nu afwachtend van 5de iui.
Doordat ik nu veel echo's heb weet ik wanneer mijn eisprong is.Ik heb er ook veel last van,krampjes links en rechts.En dit zet zich na mijn eisprong nog wel een week door.

Gr suusje26

Pff...de 5 IUI al, dat is niet niks. Ik kan me voorstellen dat de moed je in de schoenen zakt!

Mag ik vragen "wat" je hebt?

Ik ben zelf vandaag bij de HA geweest en hij heeft me doorverwezen naar de gyn. Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat ik aan de beurt ben.

Gr. Karin

Hoi,

Nou ik heb niks meer.Afgelopen juni lichte vorm van endometriose weggehaald tijdens kijkoperatie,maar dat was volgens arts niet te reden.Verder beide in orde.Dus ja, met iui is kans van slagen ook niet zo heel groot he!
Had aan het begin toen we met de iui begonnen er al niet zoveel vertrouwen in.Had zoiets van kunnen we niet direct beginnen met ivf.Nou nu zitten we er nog 1 maandje vanaf (van de ivf)
Blijf natuurlijk altijd een beetje hoop houden dat dit niet nodig is.

Spannend,jij zit nu dus nog aan het begin van de medische molen.Ik moest zo'n 3mnd wachten eerder ik bij gyn terecht kon.
Succes.

Gr suusje

Terug
Bovenaan