Hoe lang last van knip?

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ik had een flinke knip tijdens de bevalling (zaterdag 5 weken geleden). De eerste weken had ik totaal geen last van de knip, maar ik ga het nu steeds meer voelen. Af en toe een steek en eigenlijk de hele tijd een beetje zeurderig gevoel. Heeft iemand hier ervaring mee, het lijkt me zo raar dat het nu ineens meer pijn gaat doen...

Groetjes Jet

Hee Jetje!!

Ik heb tijdens mijn eerste bevalling ook een flinke knip gehad. Deze wond raakte ook na een paar weken wat onstoken. Wat ik toen als advies kreeg is soda badjes nemen..

Dit is een lauwe laag water in bad waar je in moet gaan zitten en dan op k,aten drogen aan de lucht.
(als je geen bad heb moet je een lage emmer ofzo pakken waar je in kan zitten..)

Mischien dat dit helpt..

Ik wil je ook absoluut niet ontmoedigen, maar ik heb best lang last gehad van die knip.. Soms met weersveranderingen voel ik dat nog steeds aan dat liteken.

Succes meid, hopenlijk lost het snel op.

Liefs, Marielle

Hoi Hoi,

Ik ben ook ingeknipt (4 wkn geleden - 18/10) en ik heb er ook flink last van gehad.

Nu heb ik er eigenlijk weinig  last meer van.
Alleen als ik heel veel heb gelopen (ja, moet je maar niet op hakken gaan lopen) dan voel ik het nog wel iets, beetje zeurderig gevoel.  Maar voor de rest.......heb ik weer een keurig onderkantje.

Kruimel

Hoi Jet,

Ik heb bij de eerste ook een flinke knip gehad en daar toen ook flink wat weken last van gehad, vooral bij het opstaan had ik dan flinke steken. Ik kreeg als advies om de boel af en toe te laten luchten, dus even zonder onderbroek etc op bed te gaan liggen, moet zeggen dat dit wel in de 2e week was, dus of dat in jouw geval helpt ik weet het niet.

Gr Christa

Ha Jet,

Ook hier iemand met een knip. Na vijf dagen kreeg ik er ineens erg last van na voor het eerst echt op geweest te zijn, op de bank zitten en zo, misschien te veel gedaan, misschien iets te strak gehecht... de VK is geweest en heeft geprobeerd de knoop los te maken. Zonder succes, maar daarna ineens veel minder pijn. Een paar dagen laten even voor het eerst een blokje om gelopen en een zeurderige pijn en vorige week na de schoonmaak en erop uit geweest te zijn weer wat pijn. Ik denk dat het dus gewoon bij mij in ieder geval steeds een reactie op te veel dingen doen is. Ik hoop dat het dat bij jou ook is ! Sterkte ermee !

Terug
Bovenaan