hoe lang laten huilen?

goedemorgen,
ik ben benieuwd naar jullie ervaringen....
jasmaytje slaapt nu weer boven in haar eigen bedje, ik legde haar altijd in het wiegje in de box beneden, nu zei het cb dat het beter was om in haar eigen kamertje te slapen, ze krijgt nu ook meer flesvoeding, 150 ccwater met 5 schepjes melk...

nu drinkt ze prima, alleen als ik ze in haar bedje leg dan duurt het zolang, soms wel 2 uur, voordat ze in slaap valt, telkens loop ik naar boven om haar speentje terug in haar mondje te doen, en als ze dan eindelijk in slaap is gevallen moet ze alweer bijna haar volgende flesje....ik laat ze dan toch gewoon liggen totdat ze zelf wakker wordt....nu heb ik dus totaal geen regelmaat qua voedingstijden, de ene keer eet ze om 7 uur de andere keer om 9 uur...nu maakt mij dat niet uit maar je hoort toch altijd dat regelmaat zo belangrijk is!?
gelukkig slaapt ze s'nachts wel goed in alleen komt ze dan om de drie uur???
dus twee voedingen s'nachts....
ik kan haar toch niet uren laten huilen omdat haar schema zegt dat ze bv pas om 10 uur mag eten?
ik vind 5 minuten al lang als ze huilt....net heb ik het geprobeert...moeilijk....ga ik naar boven, helemaal een rood koppie en warm...ze is pas een maandje....

wat zijn jullie ervaringen met voedingen en laten huilen?????
ze krijgt gewoon haar 5 voedingen (meestal 6) alleen niet in een strak schema....
het zou natuurlijk erg fijn zijn als ze een keer zou doorslapen s'nachts maar dat zie ik zo snel niet gebeuren...omdat ze om de drie uur komt???

groetjes lot.

Borus (5,5 wk)  slaapt ook slecht in. Ik leg hem in ieder geval 's ochtends altijd boven in bed, zodat ik beneden rustig wat aandacht aan mijn oudste zoontje kan besteden. Maar ook bij hem is het iedere keer huilen. Wel heb ik sinds een anderhalve week een cd-tje aanstaan met stofzuiger geluid (zelf gemaakt) en dan gaat het ietsje beter. Hij huilt dan iets minder lang. Als ik hem oppak valt hij zo in slaap en dan kan ik hem vaak ook wel weer in bed leggen, maar daar wil hem niet aan laten wennen. Hij moet zelf in slaap zien te komen. De rest van de dag slaapt hij meestal beneden in de wagen. Soms nog aan het einde van de dag boven. Ik doe dat ook omdat mijn oudste zoontje 's middags nog slaapt en ik wil niet dat hij wakker wordt van eventueel gehuil.
Ik geeft Borus trouwens gewoon de fles als hij zelf aangeeft dat hij honger heeft, dus dat is iedere keer verschillend. Hij krijgt nu meestal 6x135ml.  Opvallend is wel dat hij 's nacht altijd rond   drie uur een fles wil, ondanks dat de tijd van de laatste fles 's avonds wisselt. Het is net of er een soort klokje in hem zit.
Groetjes,
Josie

Terug
Bovenaan