Hoe lang laten slapen?

Ik heb de luxe dat Yara doorslaapt. Normaal gaat ze rond 10.00 uur naar bed (9.15 uur de laatste fles) en word ze rond 7.00/7.30 uur wakker. Nu slaapt ze zelfs nu nog! Ze is vannacht eel rond een uur of 5 wakker geweest maar toen heb ik haar wat laten pruttelen. Hoe lang mogen kindjes van 3,5 maand zonder voeding? Ik vind het eigenlijik wel lekker als ze zo lang doorslaapt  Ik ga haar nu maar wakker maken.

nina slaapt van 19.45 (krijgt rond 22.30 nog wel een fles maar die drinkt ze slapend leeg..hihi) tot ong. 8.00u
als ik om die tijd naar haar kamertje ga ligt ze soms al wel wakker, een beetje te spelen of te kletsen...en soms moet ik ze nog wakker maken..
groetjes marleen

Hoi ,
Lotte slaapt eigenlijk al door sinds ze een week is.
Ik geef haar op dit moment de laatste fles om 7 uur en de eerste fles ook weer om 7 uur.
Ze heeft nog wel 5 voedingen dus ze krijgt om de 3 uur een fles.
Gr. Suzie

Hoi,

Alicia krijgt om 19.15 haar laatste fles en gaat daarna in bad. Om half 9 ligt zij dan in haar bed en slaapt dan meestal door tot 7 uur. Als zij dan nog niet wakker is dan maak ik haar wakker.
Volgens het cb mogen er bij kinderen van circa 3-4 maand niet meer dan 10 uur tussen de voedingen zitten. Maar aangezien Alicia het voor de rest goed doet hadden ze er niet echt een probleem mee.

Lisette

Ik kom nu dus ook elke keer in de knoop met de voedingen. Officieel moet ze om de 4 uur een voeding. Maar dat is erg lastig als je om 8.00 uur begint en om 21.00 wil eindigen. Ik al al verschillende dingen uitgeprobeerd. Om de 3 uur maar dan drinkt ze bijna niet om de 4 uur gaat dan redelijk maar dan drinkt ze de flessen nog niet leeg. 4.5 is weer net te lang. Ik ga nu proberen om tussendoor een fruithapje te geven, misschien houd ze het dan wel wat langer vol op 4 flessen.

Terug
Bovenaan