Hoe lang mag een baby slapen??

Floor heeft gister om kwart voor negen haar laatste fles gehad. Daarna heeft ze een uur gehuild, en uiteindelijk is ze om 10.15 in slaap gevallen.
Vanochtend schrok ik om 8 uur wakker. Ik ben haar fles gaan maken en heb haar wakker gemaakt.
Weet iemand of dit erg is?

Groetjs,

T

zoals ze bij het cb zeiden is dat per kind verschillend.
ze kijken hoe groot het kindje is en of hij/zij al goed groeit.

gebeurd het 1x is het geen ramp....
maar om de fles van 23.00 helemaal weg te laten zou ik denk ik in overleg doen met het cb

maar jullie hebben ook eens lekker bij kunnen slapen!!!!!

Ik zou me geen zorgen maken hoor, als ik jou was.. Kan een keer gebeuren, niks ergs aan, zeker niet als ze goed groeit. Je geeft toch borstvoeding in een fles?? Dan is het volgens mij helemaal niet erg.

Ik maak Maarten nooit meer wakker. Meestal heeft hij rond 20.00u de laatste voeding en komt dan ergens rond 4 of 5 uur 's ochtends weer. Maar ook al 2 x om 7.00u. Maar Maarten was al 10 pond bij geboorte, scheelt misschien toch wat,

Helemaal niet erg hoor. Als ze honger heeft meld ze zich wel. Het is normaal dat ze op een gegeven moment langer doorslapen,dus ben blij,Het is nu echt niet meer zo dat er niet meer dan 8 uur tussen mag zitten ,ze worden groter en dan veranderd ook het waak en slaappatroon. Gemiddels slapen ze dan 12 uur door de nacht en dat hebben ze ook nodig. Mijn eerste kreeg tussen 22.00 en 23.00 uur de laatste fles en sliep dan door tot 10.00 uur! Ja echte luxe hadden wij. Maar zo kreeg de kleine van en vriendin van mij al om 19.00 uur de laatse fles en kwam dan tegen 7.00 uur weer,dus zat er ook 12 uur tussen.misschien dat je dan wel meer voeding kan gaan aanbieden gedurende de dag en wellicht dat ze zelf ook aan gaat geven dat ze wat meer wilt.Weet niet hoeveel ze nu drinkt?

Zou me er verder niet druk om maken.

Jeslynn drinkt 's avonds tussen 21.30 en 22.30 haar laatste fles en komt ook 's ochtends om half 9 pas weer. Is geen probleem volgens cb.. Wat do al zegt ze melden zich wel als ze honger hebben.. Wat wij wel hebben gedaan is 's avonds meer drinken aanbieden waardoor ze 's ochtends niet wakker wordt met enorme honger!
En voor jezelf is het ook wel lekker..:D Lekker bijslapen toch:D

Zo wat slapen jullie kindjes al lang achter elkaar zeg!Kyandro zn record is 7 uur en daar was ik al zo trots op!hier nog steeds een nachtvoeding hoor.maar ben het al gewend hij drinkt 5a 10 minuten en ga weer slapen en ik ben ook weer zo vertrokken meestal.dus ja....zou zeggen geniet ervan.en drinkt ze dan overdag ook niet meer?
liefs jootje

ok.. gelukkig
ze vraagt 's avonds ook meer drinken, dus dat komt goed. ik ben er wel blij mee, want nu kan ik 's avonds ook eerder naar bed, waardoor ik 's ochtends als zij slaapt (na haar ochtend fles gaat ze gelijk weer slapen) lekker wat doen in huis en niet zelf ook weer mijn bed in duiken,..

Liefs,

T

Terug
Bovenaan