hoe lang mag je een baby niet voelen?

Ik heb een vraagje....Misschien maak ik mezelf alleen een beetje nerveus, maar ik heb mijjn baby nog niet gevoeld vandaag. Vannnacht was hij ook al zo rustig, normaal voel ik hem wel als ik wakker lig. Ik ben vandaag 37 weken zwanger. Het is toch normaal dat je kindje wat minder voelt naarmate je langer zwanger bent? Maar wanneer is et te lang????

hoi freetje, ik weet niet presies hoe lang je het niet mag voelen, maar had het van de week ook en schrok er   van toen ik me bedacht dat het al ff geleden was. ben toen een beetje gaan pesten en daar was gelukkig het antwoord. Nu moet ik zeggen dat het niet voor iedereen geld dat je kindje rustiger word naarmate de zw.schap vorderd want die van mij is af en toe zeer druk en soms een dag gewoon wat minder.
als je het niet vertrouwd ff je vk raadplegen, niet mee blijven lopen met de gedachte het komt wel./ oke.

xx bambi
38+5 wk

ha bambi,

Ik heb je advies maar even opgevolgd, Ben rustig gaan liggen en maar een beetje gaan porren en wiebelen. Kreeg gelukkig al snel antwoord in de vorm van wat kleine schopjes.
Opluchting alom!!!!!!

Hardstikke bedankt

Heel herkenbaar.
Ons kindje heeft ook af en toe een rustige dag.
Ook met flink porren en duwen komt er dan bijna geen reactie, en net als ik op het punt sta de vk te bellen voel ik toch weer wat.
Maar je wordt er inderdaad wel onzeker van.

ook ik herken dit. nu bijna 38 wkn zwanger.
Enorm vervelend gevoel, maakte me ook wel zorgen maar gelukkig kon ik de volgende dag naar de gyn en die zei dat t indd normaal was.

Ook krijg ik geen harde schoppen meer maar alleen beetje gedraai, dit komt doordat ie minder ruimte heeft.

Advies van mijn gyn, leg 2 bakjes met knikkers klaar. in t ene bakje doe je 10 knikkers, voor iedere beweging doe je een knikker naar t andere bakje, is t bakje aan t eind van de dag leeg, dan is het goed:)
Misschien een idee?

grtjs!!

Terug
Bovenaan