<p>Hoi lieve ouders,</p><p>Ik ben nieuw op dit forum dus zal eerst kort over mijzelf vertellen!</p><p>Ik ben Dorris 23 jaar, en wij hebben een super lieve dochter genaamd Maze.</p><p>Maze is geboren op 29 februari 2020, dus ze is nu 4 maanden.</p><p>Mijn vraag is als volgt; </p><p>Wij hebben nog al een slaapkopje in huis, de laatste weken moeten wij haar savonds voor de laatste fles wakker maken. Nu dacht ik gister ik laat haar eens liggen en sla de laatste fles over. Ze heeft dus toen om 21.00 uur de laatste fles gehad.</p><p>Vanochtend schrok ik om 10 u wakker en lag Maze nogsteeds te slapen (dit is niks nieuws, maar omdat ik die laatste fles had overgeslagen dacht ik ze komt vast eerder). Nu is mijn vraag dus, hoe lang mag ze eigenlijk slapen zonder voeding?</p><p>Ze is sowieso niet echt van het aangeven wanneer ze honger heeft ze weet dat ze iedere 4u eten krijgt en hier wacht ze ook op haha.</p><p>Mijn tweede vraag is, hoeveel voeding moet zij minimaal binnen krijgen? Ze is denk ik nu rond de 6.5 kilo!</p><p> </p><p>Ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden!</p>